Meeting onder de Belgische Bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 08:16

Luca03 schreef:
_Alarm_wlkp schreef:
Ik heb het mailtje ook gehad maar twijfel...
Omdat mijn hond laatste tijd selectief doof is en ik schrik heb als ik hem los laat hij weg is en andere honden gaat 'pesten'
Dilemma xD

Maar dan laat je hem toch niet los?

Mijne gaat ook aan de riem hoor (die kan niet los := )

Luca03

Re: Meeting onder de Belgische Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 09:41

Mijn hondje ging normaal ook aan de lijn blijven maar nu ik niet kan maakt dat niet uit.

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 09:48

..... Ik ga even wat (redelijk trieste) tussenstanden geven....

Gister alle 3 de topics doorgespit en iedereen die erin heeft gereageerd ooit een PB gestuurd... In totaal 96 (!) personen....
Iedereen een PB gestuurd en dan was het wachten op de aanmeldingen....

Vele waren het topic uit het oog verloren en hebben die datum al andere plannen... Sterker nog; ik heb nu op dit moment 62 reacties terug en slechts 2 daarvan gaan zeker mee.... Als ik kijk naar het lijstje van bokkers van wie ik nog een reactie terug verwacht zijn dat overwegend bokkers die momenteel niet zo heel actief meer zijn in het topic (of op bokt)... (en dus de kans toch redelijk groot is dat ze niet mee gaan kunnen)...

Er staan er momenteel nog 6 op de 'misschien' lijst....

Nu is mijn vraag is het het waard om een meeting te organiseren die voor mij, en ik weet niet misschien ook voor de 2 andere die kunnen , toch wel een redelijk eind weg is om dan te kunnen gaan meeten....

Of is het een plan om een nieuwe datum te gaan prikken... Begrijp mij niet verkeerd, ik begrijp dat met alle 96 gaan meeten een onmogelijke opgave is (of je moet al 3 jaar van te voren gaan plannen maar zelfs dan nog) maar met z'n 3en + zusje straks te zijn is nu ook wel heel weinig om eerst een dik uur voor in de auto te zitten

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:00

het is idd wel wat weining...
Denk toch andere datum proberen te prikken,

Mochten er toch mensen zijn die 27ste wat willen doen, kunnen ze eventueel naar mij komen, bos begint in mijn achtertuin...is geen sahara maar wel leuk :p

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:21

Als het een andere datum zou zijn, waarop ik wel kan zou ik hééééél graag wel mee willen gaan!
Ik vind het ook vrij triest dat er nog maar zo weinig mensen mee gaan, zeker na al het werk dat je erin hebt gestopt om iedereen een mail te sturen (92 mensen Ö). Maar spijtig genoeg is het niet anders.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:22

Ik was ook 1 van degenen die nog overbleven. Ik baal wel enorm hoor, ik had die zondag even goed ook kunnen gaan werken maar door gegeven dat ik niet kon omdat die meeting gepland stond. Dus nu geen meeting en loop ik ook nog centjes mis :+

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 11:50

Inderdaad... Rayoow en Laulitz zijn de enige 2 echt overgebleven...

Je bent niet de enige die ervan baalt hoor Laulitz! Hier een hele gave workshop met de honden afgezegd ervoor...

Veel gehoorde dingen zijn:
-toch te ver (echt het meest voorkomend!)
-wedstrijden (een goede 2de volger)
-geen vervoer (en niet willen carpoolen oid)
-topic uit het oog verloren (vooral bij bokkers die een tijd niet meer zo actief waren)
-medisch gezien te veel inspanning (toch ook een keer of 4 voorbij zien komen)

Dat er wat tijd in is gaan zitten om 96 PB's te sturen (en daarna weer een antwoordje terug te sturen) vind ik op zich niet zo erg... ben ergens blij dat ik het heb gedaan anders hadden we daar gestaan aan de Sahara en hadden we minimaal nog een (half) uur staan wachten omdat schijnbaar niemand de weg kon vinden en was het ergens een tegenvaller geweest dat we met zo weinig maar te plaatsen zouden zijn....

Rayoow... van waar was jij ook al weer? Misschien een leuk alternatief???

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:14

Ik weet dat er wel een aantal waren die nog niet wisten of ze konden omdat ze hun wedstrijdprogramma nog niet hadden maar een tijdje geleden was er nog een hele lijst :+ Dat er geen 96 man komt, dat snap ik nog maar van die 96 had je toch wel zo'n 20 verwacht, toch?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:28

Ik baal echt dat ik ook afgezegd heb, maar ik hoop dat jullie mijn reden wel begrijpen?
Ik had op voorhand niet kunnen voorzien dat die info-sessie net die zondag zou zijn.

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:46

Had gerekend rond de 15 a 20 personen ja... en met de eerdere lijsten zouden we daar ook ongeveer aan zitten.... (maar inmiddels heeft de mini-meeting als we een beetje kijken naar de datum al meer deelnemers en die noemen we dan mini-meeting :+)

nee, neem ook niemand iets kwalijk, absoluut niet... bedoel, wedstrijden zijn wedstrijden en dingen die gedaan moeten worden zijn nu eenmaal zo...
Persoonlijk heb ik iets meer moeite met de 'ik vind het te ver' van personen die eerder hadden aangegeven de Sahara een goede locatie vonden.... of niet willen carpoolen maar geen vervoer hebben... maar goed, ook die, ieder is daarin vrij in zijn eigen keuzes... Die vind ik enkel moeilijk om zelf te accepteren....

Maar goed.... wat gaat we doen Laulitz en rayoow... kijken naar een alternatief de 27ste (van waar zijn jullie beide? Misschien iets centraler kunnen afspreken?) of schappen we alles en gaan we opnieuw iets proberen af te spreken met z'n allen?

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:46

Mocht er een andere datum worden gepikt, wil ik heel graag proberen te komen (mits ik geen wedstrijd heb - helaas mijn excuus voor de 27e ook...).

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:49

Hanna_94 schreef:
Ik baal echt dat ik ook afgezegd heb, maar ik hoop dat jullie mijn reden wel begrijpen?
Ik had op voorhand niet kunnen voorzien dat die info-sessie net die zondag zou zijn.

Ik neem het ook niemand kwalijk dat ze niet komen, zelfs 'ik wil niet' is al een goede reden uiteraard! Ik baal alleen :+
& Voor de 27ste: Als jullie nog iets willen afspreken is dat goed voor mij, ik heb niks gepland zou alleen graag nog ergens in de voormiddag/namiddag gaan rijden :P Ik kom zelf van Peer maar ik heb een auto tot beschikking normaal dus wil gerust een stukje rijden! Als jullie het niet zien zitten dan is een andere datum uiteraard ook goed!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:16

Echt spijtig dat er zoveel hebben afgezegd maar ik kan het mij echt niet permitteren om een heel weekend weg te zijn omdat ik altijd bergen huiswerk krijg en ik ga iets doen met mn vriendje en die dag ervoor naar Nederland (waar ik enorm veel zin in heb) Had er ook graag bij geweest. Nieuwe datum zou fijn zijn want dit is echt teleurstellend.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 13:18

Ik zie net dat ik nog niet gereageerd had op de pb. Ook ik moet helaas verstek laten gaan wegens een verjaardag waarvan ik het niet kan maken om mijn hoofd niet te laten zien :)
Feestje is last minute naar die datum verzet.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:25

Ik ben van Balen :)
jullie zijn hier eventueel welkom om alsnog te wandelen of iets dergelijks ;)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:30

Ik had er echt veel zin in maar mijn dochter heeft een wedstrijd gepland. Dat is van onze vereniging in Nederland en dat scheelt startgeld want dat hoeven we daar niet te betalen.
Doordat de paarden steeds van locatie wisselen is het soms een hele toer om genoeg wedstrijden te rijden en dan zitten we ook nog met twee paarden waarvan er één nu alle discipline's loopt (dressuur, springen en SGW).

Zij had het al gepland voor ze wist dat dit dezelfde datum was. Sorry daarvoor. Lijkt me nog steeds superleuk om af te spreken. Zet volgende keer wel een groot rood kruis in de agenda :)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:36

hoi, ik ben al een tijdje nietmeer actief in het topic maar ik had me ook opgegeven om te komen maar helaas moeten we naar een babyborrel :( dus ook ik kan nie langs komen

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:00

Ik had het in PB ook al gezegd, maar is de zoo niet iets dat we kunnen doen?
Omdat ik geen rijbewijs heb en er niemand uit mijn streek ging deelnemen, werd het voor mij heel moeilijk om er te komen. Ik wil wel wat reizen, maar geen halve dag.
Ik vermoed dat wel meer mensen dit probleem hebben, en daarom leek de zoo me geen slecht idee. Maar het is maar een voorstel ;)

Maurice_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:52

Ik ben hier nog niet zolang actief, maar ik wil zeker eens komen naar een meeting. Ik ben zelf van mechelen, maar ik heb een auto dus verplaatsing is absoluut geen probleem (wel geen trailer dus het is dan wel paardloos verplaatsen), ook doe ik geen wedstrijden, dus dat komt ook al niet in de weg te staan! Ik heb de andere pagina's nog niet gelezen, maar wat was jouw idee Dilayla?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 17:10

En is de meeting nog doorgegaan? :)

Dilayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:49

Vorige meeting is helaas toen helemaal niets van door gegaan....

Zouden dus echt opnieuw moeten gaan kijken en plannen als we nog willen gaan meeten...
Meest voorkomende punt uit de PB's was vooral de afstand... en ja, dat is natuurlijk lastig... je zit met een landelijke meeting dus het kan niet bij iedereen in de buurt zijn uiteraard... en ja... hoever is iedereen bereid om te reizen, voor de een is dat 5 km, voor een ander 100... dat maakt het redelijk lastig....

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:20

Inderdaad, Lommelse Sahara was toen gekozen omdat meerendeel dat hier mee praat uit de kanten van Antwerpen/Limburg waren.
Ik wil wel een stukje reizen, maar dan zal het er ook wat vanaf hangen of ik kan carpoolen met iemand om de kosten te delen.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:43

Hanna_94 schreef:
Inderdaad, Lommelse Sahara was toen gekozen omdat meerendeel dat hier mee praat uit de kanten van Antwerpen/Limburg waren.
Ik wil wel een stukje reizen, maar dan zal het er ook wat vanaf hangen of ik kan carpoolen met iemand om de kosten te delen.

Dat was volgens mij ook zo, er waren veel van de Kempen en omgeving Balen/Mol en daarom vind ik het zo raar dat er zoveel mensen zijn afgehaakt onder de nom 'het is te ver'. Er was zelfs nog voor anderen een andere meeting gepland, volgens mij meer de richting Gent ofzo maar aar weet ik niet zoveel van eigenlijk :+

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:04

joyce, wij zouden altijd kunnen carpoolen ;)
betaal ik gewoon mee :)

Misschien maar paar plaatsen voor leggen wat makkelijk voor iedereen zou kunnen zijn?

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:57

Ik zou misschien in de zomer begin juli ofzo doen?