Jammer van je date! Fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
Menles ging ook goed. Penny deed het super braaf. Terwijl het toch 4 maanden geleden was dat ze voor de kar had gestaan. Ik vond het erg leuk maar ook wel een beetje eng. Maar ben ook een grote schijtbak. ...
Hoihoi! Hoe was iedereen zijn weekeind..? Oke even voor mij heel kort; vrijdag avond super lekker gereden op een van de manege paarden! (Rijd ook gewoon lessen namelijk) paardje kan lekker dwars liggen, een echte haflinger, maar was heel braaf. Zo braaf dat ze bij mij voor het eerst eindelijk ging na geven! Gister hele dag gewerkt en 's avonds een verjaardag.. Was half 3 thuis, half 4 lag ik in bed, en half 5 sliep ik nog niet terwijl vandaag mijn wekker om 08.00 ging.. Want moest om 09.30 verzamelen om te schminken.. Mocht een Pietje wezen vandaag op stal! Foto's kunnen jullie hier zien (kijken als je een rot dag zou hebben!) [PF] Sinterklaas! En zijn pony-piet..!
Hihi nee geen babyspullen gekocht! Geen baby winkel tegengekomn trouwens! Ik ga binnekort ff nar rotterdam en/of utrecht met mams! Was ook niet in mn 'eigen' stad geweest haha dus wist de weg niet zo goed.
Haha loveuggs . Zorg je wel goed voor je voetje.
Hier geen bijzonder weekend, ik kijk nog steeds uit naar dinsdag (echo) . thats allll.
LoveUggs
Geplaatst: 02-12-13 00:37
Ja hoor! Heb hem even ingepakt, met verband en daaronder een soort van schuimdingetje waar ik voltaren emulgel op heb gedaan. Is tegen gewrichtspijn. Is heel raar.. Van bovenaf is het blauw, van opzij zie je niks.. Wel een dikke kleine teen die zo rood is als een aardbei maar die doet geen zeer... Heel raar... Zal wss een kneuzing zijn.. Gaat vanzelf wel weer over... Haha
En spannend joh je echo! Waar hoop je op? Of doet het er niet toe? (Weet dat het welkom is, maar je hoopt vast stiekem ergens op qua geslacht) Of is dat nog niet deze echo? Als het maar goed groeit dn gezond is! Aangezien je het al die tijd niet geweten hebt..
Ja mij maakt het echt niet uit hoor! Ik vind het allebei leuk als het maar gezond is idd! En we willen het graag weten, ben echt benieuwd. Volgens mij kunnen ze het met 20 weken zien, ik weet niet hoe ver ik ben dus weet niet wanneer ik die echo krijg !! Mn buik begint wel echt tegroeien en ik voel het sinds een weekje bewegen!
Sure_lee heb je topic gezien! ziet er leuk uit, snap best dat het spannend is. Zal vast overgaan als je vaker met der gaat mennen.
Love Uggs gaat het nu beter met je voet? Zal nog wel even beurs blijven ben ik bang.
Suus morgen je echoo! spannend.
Mijn weekend viel gelukkig mee. Zaterdag bij 3 huizen wezen kijken. Zitten nu in een huurwoning, maar voor een hoofdprijs dus willen toch wel kopen. En zondag lekker paardgereden!
Mijn cursus was doodsaai, 4 uur zitten luisteren en ik was de pisang voor een rollenspel (heb gigantische faalangst) dus dat was hel, was zo moe van de spanningen dat ik savonds niet meer weg ging en de klok meer dan rond heb geslapen.
Leuk die menfotos ik ga hem morgen voor het eerst ervoor zitten. Hoop dat mijn andere bit snel binnen komt
Jammer van je voet Uggs zo vervelend is dat ik kom er iedere keer nog goed vanaf. Maar komt vast snel goed :d
En poi morgen de echo, super spannend!!! Ik duim voor je Dadelijk word het een zesling
Owja en tm, we hadden nog niks definitiefs gepland maar achteraf door miscommunicatie had had wel gekund, ergggggg jammer. Maar heb er nog wel contact mee Jij helemaal niks meer gehoord???
Hoi hoi! Weekend was wel oké. Zaterdag bezoek van nichtje gehad die mij getracht heeft te helpen met mijn examen rekenen volgende week. Gister naar de stad geweest want mijn autoradiootje is terminaal Wat zijn die krengen duur zeg! Vandaag gewerkt en een klein beetje ingestort, maar nu genieten van mijn vrije avond.
Ik hoop dat je het rekenen nu onder de knie hebt Purny!
Hoe gaat het met voet LoveUggs? Kan altijd flink zeer doen he! Maar gelukkig gaat het meestal vanzelf weer over.
Ik ben ook altijd degene die uitgekozen wordt voor rollenspellen. En ik doe altijd zo mijn best om me te verstoppen! Nee ik heb niets meer van mijn date gehoord, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niets meer heb laten horen. Zaterdag de hele dag bezig geweest met de verhuizing, dus ik was wel een beetje blij dat ik s' avonds niets hoefde te doen. haha! Ben ook altijd zo zenuwachtig voor een date haha. alleen zo jammer dat hij zo leuk is/was haha!
poiuytrewq, laat wel weten wat de echo morgen te vertellen heeft! Ik ben zeer benieuwd!
Vanmiddag op mijn werk belde mijn moeder dat het slecht ging met mijn oma. Het gaat al een tijdje niet zo goed, ze is ook al 80, en sinds een paar weken in een speciale verzorgingsafdeling. Dus ik ben net terug van het afscheid nemen van mijn oma. Het is zo dubbel. ze is zelf wel klaar met het leven, en heeft nu veel pijn, dus je weet dat het beter is. maar ik vind het zo cru dat er bij oudere mensen gewoon gestopt wordt met de medicatie, ze geen vocht meer krijgen en zoek het maar uit, wacht jij maar op de dood (bij wijze van). Bijna ieder mens laat zijn huisdier euthanaseren om hem uit zijn lijden te verlossen, en voor 9 vd 10 mensen is hun dood een lijdensweg. Heel erg krom. Maar ja wat doe je eraan. Het geeft me wel rust dat het beter voor me oma is, en dat ze het zelf graag wilt.
Mijn oma heeft op 5 oktober euthanasie laten plegen (als je dat zo zegt?), was ook een heel dubbel gevoel, ze had kanker en wist dat ze niet meer lang zou leven en wilde geen pijn meer hebben. Iedereen stond dus ook achter haar beslissing, maar alsnog deed het erg veel pijn toen ze er niet meer was.
purny
Geplaatst: 02-12-13 22:02
Wanneer de voeding en vocht word gestopt krijgt de zorgvrager automatisch morfine en dormicum. Morfine is tegen de pijn en de dormicum is zodat ze rustig word en rustig in kan slapen. Je oma zal dus niks meekrijgen van het hele traject en wanneer ze er klaar voor is om naar de andere kant te gaan, zal ze dit in alle rust doen. Ik vond dit in het begin ook cru en had er moeite mee hoor...
Ik weet het, het klinkt cru. Maar het is een mooie manier om te gaan. En aangezien euthanaseren nog steeds niet echt word geaccepteerd is dit beter dan haar zonder deze middelen te laten sterven. In ieder geval heel veel sterkte de komende dagen.
Het rekenen heb ik nog steeds niet goed onder de knie. Vanmorgen ook een heel gesprek gehad met mijn teammanager over de stand van zaken.