Ik heb van iedereen 5 of meer foto's, alleen van Linsey Leurink maar 1. Wanneer denk je meer foto's af te hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eefiepeefie schreef:Ik begin me inmiddels toch een beetje af te vragen hoe het met de andere fotografen zit. Ik heb van een aantal nog helemaal niets klopt dat?
korbakimmy8 schreef:Je weet dat die van mij nog komen toch?:)
Ik vraag me ook af waar de groeps fotos blijven. Die hoef je toch niet na te bewerken? Dus kan je gewoon online zetten toch lijkt mij?:)
Eefiepeefie schreef:Ja dat weet ikEn van Linsey en Lisa weet ik dat ook! Maar van Stal Dijkhuizen heb ik nog niets bijvoorbeeld en van Mandy en ook niets van gehoord eigenlijk..
FK Pictures:
Kim Dogger: Alles af.
Linsey Leurink:
Lisa Preuter:
Mandy: Sunny,
MjL Fotografie:Sunny, Nadja, Zany AF! Rajomi moet ik nog een aantal longeer foto's en wat rij foto's dan zijn die ook af:) Ban Loki hoef ik alleen rij foto's te doen, dus die zal ook eerdaags af zijn:)
Stal Dijkhuizen:
maaaanndy95 schreef:Eefiepeefie schreef:Ja dat weet ikEn van Linsey en Lisa weet ik dat ook! Maar van Stal Dijkhuizen heb ik nog niets bijvoorbeeld en van Mandy en ook niets van gehoord eigenlijk..
FK Pictures:
Kim Dogger: Alles af.
Linsey Leurink:
Lisa Preuter:
Mandy: Sunny,
MjL Fotografie:Sunny, Nadja, Zany AF! Rajomi moet ik nog een aantal longeer foto's en wat rij foto's dan zijn die ook af:) Ban Loki hoef ik alleen rij foto's te doen, dus die zal ook eerdaags af zijn:)
Stal Dijkhuizen:
Ik heb al mijn foto's al een tijdje helemaal afik was alleen in de ochtend aanwezig met fotograferen