Kan iemand mij ook oppikken? Gina naar welk station ga jij? Ik mag 5 uur vrijdag weg dus dan snel naar barneveld ff wat spulletjes halen en dan naar een station?
Friesfanaat
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-13 18:14
Lieverds!
Ik vind het jammer dat ik niet mee kan. Maar wil jullie heel veel plezier wensen en hoop dat het een heel gezellig en leuk weekend wordt! Natuurlijk verwacht ik stiekem wel foto-spam maar dat komt vast wel goed nu Maureen haar nieuwe camera heeft
Ik wil best wat mensen oppikken, maar het dichts bijzijnde station is 20 minuten rijden en ik heb eigenlijk geen zin om 2x dat te mogen doen (80 minuten bij elkaar dus). Dus als jullie het kunnen combineren, graag. Anders moet er iemand anders nog een keer rijden.
Maar lieve mensen. Ik vond de buitenrit meeting echt super super super leuk! Er hing een gezellige sfeer en ik ga jullie lieve mensen missen. Het hoogte punt was natuurlijk de leuke buitenrit! Lekker gecrossed en ik had een superleuk paard!
Zo ik ben ook thuis, ik mag zeggen dat het een super geslaagd weekend is geweest. Zowel het huisje als de buitenrit zelf. Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze gezellige ervaring!