Greek schreef:Dat mag Isa wel doen Geen idee hoe dat moet Ik kan kleine appelflappen doen? Die overleven de trein niet
IGiveHugs schreef:die andere 2 waren voor concert Maar nu misschien naar de efteling met mijn broer daarmeeeeLeuk
IGiveHugs schreef:die andere 2 waren voor concert Maar nu misschien naar de efteling met mijn broer daarmeeeeEfteling is bij mij in de buurt
lise_SL schreef:Greek schreef:Dat mag Isa wel doen Geen idee hoe dat moet Ik kan kleine appelflappen doen? Die overleven de trein niet Appelflappen?
Greek schreef:lise_SL schreef:Die overleven de trein niet Appelflappen?Dat kan denk ik wel, maar wou jij doen?
NEEik zei toch dat ik appelflappen deed Trouwens ik wil geen Amsterdammer met een knuppel op de meeting
jilinda schreef:Rachel_Chap schreef:Ik lust geen appelflappenperenflappen dan?Nog nooit gehad, maar man wat klinkt dat lekker!
Greek schreef:NEEik zei toch dat ik appelflappen deed Trouwens ik wil geen Amsterdammer met een knuppel op de meeting AARBEIflappen Maar ik kom wel niet meer hoor