mick75 schreef:Ik ben bezig met een lijst van gehandicaptenmaneges. Maar ik wil wel van te voren weten waarvoor ik loop, en dat ze het geld ook goed gebruiken voor paarden of materieel en dat het niet naar een of ander bestuur gaat. Zijn er mensen geinteresseerd om eens bij gehandicaptenmaneges her en der door het land te gaan kijken hoe ze het doen? En wat ze nodig hebben? Een adressenlijst maak ik dit weekend hopelijk, zit met een (vrij ernstig) ziek vriendje dat tijd vreet.
Ik neem aan dat we geen tonnen binnen gaan harken (wat fondsenwerving betreft ben ik bijvoorbeeld rampzalig, hoop dat er anderen zijn die dat beter beheersen dan ik), en om nou met 10 Euro per stichting of zo aan te komen zetten vind ik ook wat slordig. Dan liever wat minder gehandicaptenmaneges steunen maar goed. Dus voor dingen die ze echt nodig hebben en met een bedrag waar ze ook wat mee kunnen. En dan ga ik liever niet af op een mooie website, maar ik heb ook niet genoeg geld om zelf het hele land door te rijden om maneges te bekijken.
Ik wil best langs 1 of 2 met een andere bokker bijvoorbeeld, maar ik heb er geen tijd voor om er veel te gaan bekijken oid. Desnoods steunen we 1 grote oid..?