Kan alle hulp gebruiken, maar ik wacht eerst even af wat ik voor een antwoord krijg van de beheerder van het gebied wat ik wil gebruiken als spooktocht...
En dat kan ik helaas pas vrijdagavond lezen want ik ben dan pas weer thuis en heb dan beschikking over internet. Dus even geduld nog
Is er al wat meer bekend over de toestemming?? Ben namelijk heel benieuwd. We willen misschien met een groep ons opgeven hiervoor!! Lijkt me super leuk om mee te doen!!
Ik heb al wel antwoord gekregen, de organisatie staat er niet negatief tegenover. Wel willen ze graag aanvullende informatie voordat ze een offerte kunnen geven over de kosten. (we moeten namelijk een vergunning kopen)
Helaas is mijn contactpersoon met deze organisatie pas 30 oktober weer aanwezig ivm vakantie. Maar dat geeft mij een week de tijd om alles te bedenken en regelen qua materiaal en looproute.
Ik hoop dan ook in de week van 30 oktober een definitief antwoord te hebben voor jullie
Ben er zelf ook erg blij mee, had er een hard hoofd in dat het nog wat zou worden. Maar nu ga ik weer verder met frisse moed
Gelukkig van de week vakantie, dus dan kan ik mooi even brainstormen Heb al wat leuke ideetjes, maar morgen gaan mijn zusje en ik de looproute uitstippelen Inclusief foto's, aantekeningen, en een kaart waarop de route is getekend hoop ik morgenavond weer thuis te komen
Zo de route is bedacht en is langer geworden dan verwacht van te voren, houdt dus ook rekening met 1,5 uur lopen tijdens de spooktocht.
Korter is geen optie, dan kom je elkaar onderweg 2x tegen, en dat is niet de bedoeling want dan gaan jullie elkaar vertellen waar de spoken zitten...
Nu nog netjes uitwerken in een logische routebeschrijving, al het materiaal bedenken. Dit doormailen naar mn contactpersoon en wachten tot we antwoord hebben na 30 oktober...
Die is nog niet 100% zeker, en houdt het dus nog even geheim.
Ik hoop dinsdag 30 oktober antwoord te hebben, en dan laat ik het hier weten.
Aagje_Nimbly
Geplaatst: 20-10-12 15:00
Ik wil me misschien ook wel opgeven met een groep, maar dat ligt ook een beetje aan de locatie. Is die al bekend? Vind het wel echt een super gaaf idee, hihi!!
Wauw gaaf idee! al meer bekend hoe en wat? anders heb ik misschien nog een groep dames die ik kan overhalen om de tocht te lopen. als je nog een organisatie lid zoekt, ik meld me!
Even voor de mensen die zich op willen geven met een groep. Houdt er rekening mee dat de spooktocht bedoeld is voor bokkers. Dus wil je samen met een vast groepje bokkers meedoen, dan kan dat natuurlijk. Maar het is niet de bedoeling om een groep buiten bokt op te geven.
Mocht de offerte toch nog te hoog worden, hier in Nijmegen hebben we van de zomer met introweek ook een spooktocht gelopen. We hebben toen vlakbij geslapen (en dat was incl. eten en alles een week voor 60 euro, kosten vallen dus mee voor 1 nachtje neem ik aan). Dus als het nog nodig is, laat maar weten
Maar voor nu: Helemaal top dat je een plek hebt gevonden