Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RheaNisan schreef:Laraax schreef:Maar Hummer komt dus niet meer?
Sorry maar ik weet nog niet of ik dan nog wel zin heb om te komen. Alleen Nilay vind ik dan nog wel een leuk paard, maar de rest zijn nou niet echt type paarden die ik nog niet op de foto heb gezet..
Sorry sorry sorry! Ik ben weer lekker inactief op bokt. De meeting staat nog steeds in mijn agenda alleen ik denk dat het niks wordtIk heb de 30ste een reiningwedstrijd en daar zijn we hard voor aan het trainen.
Maar voor de echte vlekkenliefhebbers, willen wij altijd nog een keer poseren hoor! Je mag me PB sturen..
NathalietjeB schreef:had je al pbtje gestuurd rhea nou ja niks aan te doen hoor...alvast heel veel suc-6 op je reining wedstrijd:D
borrie01 schreef:ik heb zowieso al afgesproken met beau om na het weide seizoen naar de starnmeer te komen. zij zou dan wat modellen regelen. zou leuk zijn als je er dan ook bent
RheaNisan schreef:borrie01 schreef:ik heb zowieso al afgesproken met beau om na het weide seizoen naar de starnmeer te komen. zij zou dan wat modellen regelen. zou leuk zijn als je er dan ook bent
Aaahw dat komt zeker goedEr zijn genoeg mooie paardjes bij ons op stal om op de foto te zetten!
Ik hoor wel van Beau wanneer dat wordt..
RheaNisan schreef:borrie01 schreef:ik heb zowieso al afgesproken met beau om na het weide seizoen naar de starnmeer te komen. zij zou dan wat modellen regelen. zou leuk zijn als je er dan ook bent
Aaahw dat komt zeker goedEr zijn genoeg mooie paardjes bij ons op stal om op de foto te zetten!
Ik hoor wel van Beau wanneer dat wordt..
NathalietjeB schreef:borrie01 schreef:nathalie weet inderdaad waarom de afmeldingen zijn.
maar als we dat gaan vertellen dan komt er weer een hoop gezeur en daar hebenn we geen zin in.
en voordat nieuwe modellen zich zomaar even toevoegen kunnen ze beter eerst even overleggen met mij of dat kan ja of nee en dus niet zomaar even in de lijst toevoegenomdat ik niet alles bij kan houden dan en zo t nogal voor mij een chaotische bende word...
Caaroo schreef:Cchanny schreef:Is het misschien een leuk idee, om alle modellen onder elkaar met een fotootje te hebben?
Ja! Ik zie nu namelijk niet zo duidelijk meer welke modellen, en hoeveel, er nou eigenlijk nog komen.
Heeft iemand nou wat aan dat touwhalster (eerdere reactie)?