Trouwens over het later afspreken, dus 12 uur ipv 10 uur.. Wanneer spreken we dat af? Want ik zou het dan wel fijn vinden als het vanavond wordt besloten ik moet zo werken tot vanavond en ga daarna nog naar een vriendinnetje en het vroege opstaan vind ik prima hoor daar niet van, maar ik vind het dan ook niet erg 2 uur langer te blijven liggen als we toch besluiten om 12 uur te gaan. En als ik eenmaal wakker ben om dan te kijken hoelaat we gaan, kan ik daarna ook niet meer slapen...
Wat ik nu zie op buienradar is dat het morgenochtend ook droog is... Ik hoop het! Modellen hebben we inderdaad wel genoeg, als we besluiten later te beginnen dan hebben we natuurlijk ook iets korter de tijd... Dus we kunnen het aantal beter zo houden .
Iets later zou ik opzich niet erg vinden, of anders 11u ofzo? Wil het dan idd wel graag vanavond weten. Ik heb wel een simpel zwart parapluutje met witte stipjes en neem ook wel 2 nepleren jasjes mee dan
Elise haalt mij morgenochtend op bij het station en gaat dan ook mee, mochten er nog modellen nodig zijn, dan is zij daar vast ook wel voor in!
Maar ik vind het inderdaad ook wel fijn als er straks iets wordt besloten, ik ga namelijk met de trein en zou in eerste instantie dan dus al om 8 uur hier de bus moeten pakken.
Jodie_
Geplaatst: 14-07-12 14:48
Oh my jongens, ik vind het echt heel erg vervelend maar ik moet toch last minute afzeggen had me er nog wel zo op verheugd en heb zelfs gezorgd voor een mooi bruin kleurtje maar ik krijg net te horen dat ik morgen een brunch heb met de schoonfamilie voor een 50-jarig huwelijk en daar kan ik echt niet onderuit.. Arrghhh! Helaas is het ook bijna 2,5 uur reizen vanaf waar ik nu ben dus dan ga ik het ook niet redden om erna nog te komen ben ik bang. Of nouja, tot hoelaat verwachten jullie door te gaan?
De tijd mag van mij ook later.. vind ik ook geen probleem.. wel ben ik afhankelijk van Nescafe omdat ik met haar mee rijd Ik wil er sowieso ook heel graag bij zijn en mijn duimen zitten ondertussen onder het eelt van het draaien hahaha..
Leuk Sanne als je ook mee zou kunnen..
SimoneDV
Geplaatst: 14-07-12 19:10
Ok dan zal ik vanavond het topic nog ff in de gaten houden
Heb ook op de site gevonden waar ik kan parkeren, hoop dat ik het kan vinden.
Ik ga denk ik toch mn zwarte gitaar mee nemen, misschien dat ik die dan wel eerst ff in de auto laat liggen en dan pas haal als ik ermee op de foto ga en dan weer terug leg, t is niet echt ver lopen naar de parkeerplek? Zat wel te denken, als je ergens wil zitten is alles natuurlijk wel zeik nat
Ik neem een poncho mee om op te zitten denk ik maar voor een foto is dat minder geslaagd. Kunnen we geen berg handdoeken meenemen om alles af te drogen? Ik zie me al gaan, het gras droogwrijven
SimoneDV
Geplaatst: 14-07-12 19:13
neem ook wel plastic tas mee om mn tas op te zitten en nog eentje om op te kunnen zitten ofzo idd maar dat is niks voor op de foto idd
Het lijkt nu bij buienradar dat het tot 1 uur droog is en dan de buien aan land komen... Lastig .
Sanco
Geplaatst: 14-07-12 19:45
De lusitano meeting gaat definitief niet door erg jammer maar wel een wijs besluit. Mochten jullie nog een fotografe extra kunnen gebruiken dan lijkt het me erg gezellig om alsnog mee te gaan
Alles is zo tegenstrijdig! Net op het nieuws dat het 's ochtends kans is op regen aan de kust en 's middags droog en zonnig... Terwijl buienradar zegt 's ochtends droog en 's middags regen...
Ik zou het niet erg vinden om het morgenochtend te bepalen ik ben een uur of 7 zeker wel mijn bed uit kijk ik even naar buiten en naar buienradar... desnoods bliep ik mensen wakker? Is dat nog een mogelijkheid?