Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jody_ schreef:Dus dit betekend dat ik er definitief bij ben als fotograaf?
Aprils_joke schreef:Hmmm ik kom even melden dat ik waarschijnlijk niet mee kan.
Ik ga namelijk vanaf morgen op kamertraining en ze zeiden dat ik het eerste weekend daar moet blijven slapen.
En dat is nou netdat weekend van de meeting
SSDesign schreef:Aprils_Joke, laat je even weten of je wel of niet mee gaat? Anders kan Jody je plek vervangen. Obelix is nu vervangen door Eye-Dian, maar dat moet ik nog allemaal aanpassen in het schema.
Linsey, ik kan vragen of Daan of papa/mama ons kan brengen? Of we kijken Mikkeee even lief aan(was mijn plan al, maar nog niet gevraagd...).
Snoompje schreef:Denk dat ik ook even kom kijken met knol, lijkt me gezelligSta immers maar 15 minuutjes te paard rijdend verderop
Tenminste, als niemand bezwaar heeft!
EquiPhoto schreef:Snoompje schreef:Denk dat ik ook even kom kijken met knol, lijkt me gezelligSta immers maar 15 minuutjes te paard rijdend verderop
Tenminste, als niemand bezwaar heeft!
Als je komt voor de gezelligheid lijkt het me niet handig als je je paard mee neemt. Die staat dan een beetje 'in de weg' denk ik. Je komt immers niet om als model te staan toch?Mocht je het leuk vinden om wel op de foto gezet te worden moet je denk ik de TS even PBen voor de mogelijkheden.
VERAx schreef:Zou leuk als Peri komt, dan hebben we 2 Peren!![]()
(we korten allebei de naam van onze paarden af naar Peer, vandaar)