Whhaaa waarom zijn zoveel leuke dingen op 1 dag pffff Ik zal hubby even vragen wat hij wil aangezien hij de dag ervoor jarig is en laat het beetje van hem afhangen of hij eventueel meewil of dat hij voor zijn verjaardag wat anders wil, maar daarnaast nog een dillema maar laat het wel even tijdig weten.
Vind ik ook goed hoor Maar dacht als ik het plastic spul haal houden we misschien meer over voor salades e.d. Maar als jij ook nog over hebt is het ook geregeld ja.
Is het rekening nr. al bekend? Zou je anders een pb kunnen sturen met je rekening? (als je hem niet zo hier op bokt wil zetten)
Lizet kan dat niet beter via PB... Net zoals adressen telefoonnummers etc lijkt me prettiger via PB te doen je weet nooit of er verkeerde mensen rekeningnummers via internet zoeken en dat gaan misbruiken Kans is klein maar je weet t nooit
Wie is er allemaal van plan te komen? Het is al een tijd geleden dat we dat gevraagd hebben en er zijn ook weer veel nieuwen. Als je mijn rekening nummer wilt en dus van plan bent om te komen stuur me dan ff een pb. Ik denk dat het handig is als iedereen voor vrijdag betaald want dan kunnen we zaterdag ochtend alle boodschappen doen