Ik hoop echt dat het doorgaat, de hoeveelheden regen die buienradar aangeeft op dit moment met de voorspelling per 3 uur valt mij best mee (1,2mm vanaf 13:00 en 0,7mm vanaf 16:00) Lastig van het weer dat het zo onvoorspelbaar blijft, Lisa en Marlinda succes met een beslissing maken.
Oh ik word er echt helemaal gek van dat ze in deze "moderne" tijd nog niet eens fatsoenlijk het weer kunnen voorspellen ergens vind ik het weerbericht ook wel heel erg meevallen en denk ik dat we als we het door kunnen laten gaan nog best geluk kunnen hebben met het weer, maar wat ik gewoon onwijs vervelend zou vinden als iedereen zoveel moeite doet om daar heen te komen en het weer valt uiteindelijk toch tegen...
Ben ik geheel met je eens Lisa... Ik hoop voor jullie en voor mezelf toch op goed weer Mocht het door gaan... ik zal met smart wachten op de fotos van jullie
ik kan je nu in ieder geval zeggen dat het hier heel mooi weer is! ik weet niet wat ze voorspeld hebben, maar misschien kun je het daar een beetje mee vergelijken. ik zit hemelsbreed denk ik een kilometer of 7-8 van udenhout af.
Wij willen toch niet het risico nemen dat iedereen voor niets komt en hebben daarvoor helaas gekozen om deze HPE toch te verplaatsen, elke deelnemer ontvangt hierover z.s.m een e-mail.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 11:20
Elke deelnemer heeft als het goed is een e-mail ontvangen
xhenkexspons
Geplaatst: 19-05-12 11:29
Jammer dat de datum zo ver uit elkaar ligt. Zou het niet met pinksteren kunnen? Of een week daarna? Er is toch wel iets mogelijk om het eerder te doen? Wel jammer, alles regelt.. Maarja als het slecht weer is is het ook niets..
Ja wij vinden het ook ontzettend jammer, wij hebben ook alles geregeld, voor "niets" maar met het risico dat het morgen alleen maar met bakken uit de hemel komt zien wij gewoon niet zitten. Zoals je in de mail leest is eerder wél mogelijk maar wij vrezen dat het bij de Loonse en Drunense Duinen dan helemaal erg druk is en daarom hebben wij ervoor gekozen om in September pas weer naar de Loonse en Drunense Duinen te gaan en op 1 juli naar de veluwe.
Is er voor 1 juli dan weer een nieuwe inschrijving of gaan jullie 1 juli met de modellen & fotografen van as zondag?
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 11:44
1 Juli komt er een nieuwe inschrijving voor de veluwe maar mocht er een model mee willen die morgen eerst mee zou gaan heeft deze voorrang, zelfde geld voor de fotografen.
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 19-05-12 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Heel jammer dat jullie meeting niet door kan gaan... En ook echt heel jammer dat de 'volgende' meeting op 1 juli is. Veluwe is lekker dichtbij, maar helaas heb ik dan tentamenweek dus dat gaat hem echt niet worden.
Ohw jammer! Maar wel begrijpelijk... Maar de Veluwe is wel een stuk dichterbij voor mij ook, dan zou ik eerder m'n pony willen inschrijven dan zelf als fotograaf staan. Krijg ik dan nog voorrang of niet?
Oh haha Marlinda heeft die dan vergeten aan te passen maar we bedoelen dus als fotograaf
Ivonka
Geplaatst: 19-05-12 12:14
Jammer maar begrijpelijk.. weersvoorspelling is echt bagger. En hagel op je kop wil je al helemaal niet met paarden Goede keuze Lisa en Marlinda
Kkkaren
Geplaatst: 19-05-12 12:14
LisaDijk schreef:
1 Juli komt er een nieuwe inschrijving voor de veluwe maar mocht er een model mee willen die morgen eerst mee zou gaan heeft deze voorrang, zelfde geld voor de fotografen.
Ok, duidelijk. Wanneer is de inschrijving voor de fotografen dan? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 19-05-12 12:15
. Nja, ik kijk dan wel. Schrijf me dan wel sowieso als fotograaf in en daarnaast de pony. Zie dan wel wat t wordt.