Haha, m'n vriend is alleen Tjits gewend, enorme draaikont dus die vond 't volgens mij alleen al geweldig dat 'ie gewoon stil bleef staan Hij vond Japie wel heel gaaf, we kwamen thuis 'We kopen later eerst een Shetlander' OKEE
Wauw Marlon & Thirsa mooie platen! Hoe krijgen jullie daar zo'n gaaf logo op? Ik heb nu echt een ****programma om logo erop te zetten verpest de foto...
Iedereen doet dat denk ik anders, dus mochten er foto's besteld willen worden ( afdrukken etc ) dan moet er gewoon even gemaild worden naar de desbetreffende fotograaf ( lijkt me ) Ik houd namelijk niet altijd het hele forum in de gaten ( nogal druk met school ) en mail lees ik vaak wel, dus dat is wat makkelijker. Voor hier mag 't van mij betreft wel naar mijn Bokt mail.
Ik ben eigenlijk van plan (als jullie het goed vinden) om heel veel foto's af te drukken en een paar op wat groter formaat. Dus ik stuur (als het mag) wel een pb'tje met mijn e-mail adres en dan kunnen ze denk ik daar wel naar toe gestuurd worden. (of gaat de kwaliteit dan heel erg omlaag?)
123468086
Geplaatst: 22-04-12 17:58
Ik stuur ze gewoon rond via de email, ik ga geen cd-tjes opsturen of dergelijke dat laat ik wel over aan de echte proffesionals in dit topic! Thirsa, zal even de foto's van jou opzoeken dadelijk.
Ik stuur zelf geen orginele bestanden op, en daar heb ik zo m'n redenen voor Mocht er qua afdruk wat besteld worden kan dat gewoon via mij ( ik bestel de afdrukken dan gewoon ). De kleine foto's ( 800pix etc ) mogen wat mij betreft gewoon over genomen worden die hier staan, ik raad echter af die af te drukken want dat zal kwalitatief echt niet goed gaan
japielover
Geplaatst: 22-04-12 18:18
Romytjuuh schreef:
Ik stuur ze gewoon rond via de email, ik ga geen cd-tjes opsturen of dergelijke dat laat ik wel over aan de echte proffesionals in dit topic! Thirsa, zal even de foto's van jou opzoeken dadelijk.
Ik krijg echt **** neigingen van al die halstertouwen hahahaha Zit al 3 uur touwtjes weg te werken, waarom is er niet gewoon een knop 'halstertouw remover' ofzo?
_Marinke_
Geplaatst: 22-04-12 18:34
Ja dat gaat meestal toch zo? Als je een foto graag op groot formaat wil of hem afgedrukt wilt hebben op bv. A3 dan neemt de gene die de foto wil gewoon even contact (pb of mail) met de betreffende fotograaf en word er onderling dan afgesproken hoe en wat verder. Toch?