Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Maar, omdat vele van jullie deze datum al vast hadden staan, wil ik vragen als er iemand de organisatie over kan nemen?
Ik heb nog geen planning gemaakt met hoe en wat, maar wel welke paarden er in de ochtend en middag kunnen.
Femke nam ook een deel van de organisatie opzich, maar ik denk dat het handiger is als er een fotograaf mee kan helpen, omdat deze er de hele dag is en Femke 'smiddags met Tweety terug komt.
Of iemand van de modellen die 'smiddags terug wilt komen en de taken van Femke over wilt nemen? Als Femke dit zelf ook wilt.
Femke_Tweety schreef:Evenals het feit dat de boel open in het topic gegooid wordt, terwijl alle andere communicatie via pb ging.
Verder: als je weet dat de kans bestaat dat je naar een groot concours gaat, dan plan je dus niets op die dag. Zeker geen meeting.
Citaat:Bij deze wordt de organisatie overgenomen door Kaaaren
Samy schreef:Tuurlijk mag dat, maar je valt aan met dingen die niks met deze fotomeeting te maken hebben.
Daarbij ben ik eerlijk om het gelijk te vertellen en daar ook mijn excusses te maken, waren we niet met paard gegaan, dan was ik gewoon naar de meeting gekomen. (Ondanks, dat het voor mij meer geld kost dan dat ik er zelf uithaal)
En zoals ik al eerder zei, ik moet meer meetingen en andere afzeggen, omdat er toch iets tussen komt met paard.
SSDesign schreef:Samy schreef:Tuurlijk mag dat, maar je valt aan met dingen die niks met deze fotomeeting te maken hebben.
Daarbij ben ik eerlijk om het gelijk te vertellen en daar ook mijn excusses te maken, waren we niet met paard gegaan, dan was ik gewoon naar de meeting gekomen. (Ondanks, dat het voor mij meer geld kost dan dat ik er zelf uithaal)
En zoals ik al eerder zei, ik moet meer meetingen en andere afzeggen, omdat er toch iets tussen komt met paard.
Dat lijkt mij vrijwel voor iedereen...