Fotografen meeting JUNI, Gelderland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer zou jou het beste uitkomen voor de fotomeeting en waar?

Lunterse Zandgat - 2 juni
9 (6%)
Ginkelse heide Ede - 2 juni
21 (15%)
Lunterse Zandgat - 3 juni
6 (4%)
Ginkelse heide Ede - 3 juni
15 (11%)
Lunterse Zandgat - 9 juni
5 (3%)
Ginkelse heide Ede - 9 juni
15 (11%)
Lunterse Zandgat - 10 juni
4 (2%)
Ginkelse heide Ede - 10 juni
11 (8%)
Lunterse Zandgat - 16 juni
4 (2%)
Ginkelse heide Ede - 16 juni
9 (6%)
Lunterse Zandgat - 17 juni
2 (1%)
Ginkelse heide Ede - 17 juni
9 (6%)
Lunterse Zandgat - 23 juni
3 (2%)
Ginkelse heide Ede - 23 juni
7 (5%)
Lunterse Zandgat - 24 juni
1 (0%)
Ginkelse heide Ede - 24 juni
6 (4%)
Lunterse Zandgat - 30 juni
1 (0%)
Ginkelse heide Ede - 30 juni
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 134

Biebz

Re: Fotografen meeting JUNI, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 18:57

Femke ik wil evt wel helpen? Pb me maar als het nog nodig is ;)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:48

Lees alstjeblieft de hele tekst voor je reageert!

Beste allemaal, er moet mij iets van het hart.
Ik heb getwijfeld hoe ik dit precies onder woorden moet brengen, maar ik probeer het toch maar.

Enige tijd geleden werd het duidelijk dat er een fotomeeting georganiseerd zou gaan worden in Gelderland.
Leuk, daar wil ik bij zijn. Ik geef me op.

De persoon die het organiseert heb ik 1 x ontmoet, bij een fotomeeting in de Soesterduinen. Die meeting liep niet echt vlekkeloos, 3 fotografen, waarvan 1 de apparatuur niet voor elkaar had. Een paar modellen, die zich geen van allen (behalve ik) aan de afgesproken tijden hielden. De plek waar we ons bevonden met de paarden bleek verboden gebied te zijn. Ach, mijn eerste fotomeeting, ik heb een leuke dag gehad, en ik wist niet beter dan dat dat zo ging.

een jaar later: er wordt dus een meeting georganiseerd in Gelderland, dicht bij waar ik woon. Ik en mijn paard zijn beide heeeeeel erg veranderd in een jaar tijd, en het is leuk om dat op beeld vastgelegd te zien. Ik geef me op als DEELNEMER.

Ondertussen heb ik ook een goed georganiseerde meeting meegemaakt, en weet ik hoe zo iets wat beter georganiseerd kan worden dan de allereerste meeting die ik meemaakte. (Waar ik ook als DEELNEMER bij aanwezig was)

Via PB bied ik mijn hulp aan, voor wat KLEINE hand en spandiensten. Zoals het regelen van de vergunningen. Die regel ik. Kostte even wat moeite, beheerder van de Ginkelse Heide was niet zo eenvoudig op te sporen, maar het lukte. En toestemming voor elkaar, zelfs om buiten de paden te gaan. (Stukjes)
Zover zo goed, mijn werk zat erop, behalve dat ik de beheerder nog even een telefoontje zou geven, een week of 2 voor de exacte datum om hem te herinneren aan de afspraak. (Vroeg hij zelf naar)

Mooi, want ondertussen ben ik zelf een meeting op poten aan het zetten. En als ik iets organiseer, dan wil ik het goed doen. (Heb daar vanuit mijn werk ook heel veel ervaring mee, en ik kan dat ook)
Helaas lopen dingen anders. Mijn meeting, die van A tot Z geregeld is, MOET ik cancellen vanwege buitengewoon vervelende prive-omstandigheden. En geloof me, ik baal er echt enorm van.
Lees het topic [BM] Fotomeeting Betuwe in Bloei en je weet hoe het op poten stond, en dat er echt geen andere optie was dan afblazen.

Goed, nu terug naar deze meeting.
Langzaamaan wordt er in dit topic naar een planning gevraagd door mensen die hebben aangegeven mee te willen doen. Terecht. Mensen willen weten waar ze aan toe zijn.
Omdat ik weet dat niet iedereen een planning makkelijk in elkaar zet, en ik bovendien een kant en klare en werkbare planning heb liggen voor mijn eigen meeting stuur ik weer een PB-tje naar de organisator van deze meeting.
Ik geef aan dat ik een kant en klare planning heb liggen, en dat die gewoon 1 op 1 overgenomen kan worden voor deze meeting. Scheelt de organisatie van deze meeting een hoop denk en puzzelwerk is mijn idee. Want een goede planning is puzzelen...

In dit topic is het nog niet echt duidelijk waar straks alle foto's te vinden zullen gaan zijn.
Helaas is dat 1 van de punten waar het de vorige keer mis ging. Ik weet nog steeds niet welke 3 fotografen er toen waren. 2 weet ik, en daar heb ik de foto's van. De 3e weet ik nog steeds niet... Er moeten dus waarschijnlijk nog ergens mooie? foto's van mij en mijn paard bij iemand zwerven. Ik heb het nergens meer terug kunnen vinden.
Jammer, maar helaas. En ach, ik had een leuke dag, en een hoop foto's van de 2 fotografen die ik wel wist te vinden.

Maar nu, ik zou het zonde vinden als dat me nog een keer gebeurt.
Ergo: ik stuur nogmaals een PB naar de organisatie van deze meeting. Daarin geef ik aan dat ik voor mijn eigen meeting (op dat moment nog niet definitief gecancelled) een volledige weebly-pagina heb klaarstaan, waarop alle fotografen hun foto's kwijt kunnen. Waarop ook de dagindeling staat, en wat extra informatie.
Ik bied aan om ook zo'n website voor deze meeting te maken. Het gaat om een gratis website, het enige dat het me kost is wat tijd. Maar dat vind ik niet erg, ik heb het programma van weebly al in de vingers omdat ik het voor mijn eigen meeting al helemaal klaar heb staan.

Dus steeds via PB. Steeds praktische hulp waarbij ik eerst vraag of die hulp gewenst is. Ik bied ook aan om op de dag zelf mee te helpen. Dat wordt ook aangenomen.

Nu:

2 dagen geleden lees ik in dit forum dat de organisatie zich TERUGTREKT vanwege een afspraak op een concours????? Was dat nog niet eerder bekend???? Je kunt toch niet, als je voor 30 man of meer iets regelt, zelf uiteindelijk afzeggen omdat je een concours hebt???? Daar denk je toch vantevoren over na?

Tot zover nog niet zo'n probleem. Ik vind het echt niet netjes, maar alla, dan ga ik wel wat anders leuks doen op die dag.

MAAAAR: in datzelfde bericht, OPEN op dit forum en dus NIET per PB staat dat ik wellicht de organisatie wel op me wil nemen. Omdat ik daar toch al mee bekend ben.

LET WEL: de organisatie van deze meeting is bekend met het feit dat ik mijn eigen meeting heb moeten cancellen. en dus ook met het feit dat mijn schoonmoeder in het ziekenhuis ligt. En dat ik daar op dit moment vrij druk mee ben....

Door het zo open in dit topic te gooien dat ik de organisatie van deze meeting wel kan doen, heb ik eigenlijk niet de kans om eerlijk en open NEE te zeggen.
Bovendien lijkt niemand te vallen over het feit dat de organisatie zich terugtrekt.

ERGO: op een moment dat er hier thuis van alles niet goed gaat, krijg ik ongevraagd (ER IS GEEN ENKEL PB CONTACT GEWEEST MIJN KANT OP! ZELFS NIET MET DE VRAAG HOE HET NU GAAT!) een meeting-organisatie in mijn schoenen geschoven. Er is niemand die door lijkt te hebben dat de oorspronkelijke organisatie zich volledig terugtrekt.

Ik vind het zeer onfatsoenlijk hoe dit gaat.
Maar ik vind het erg banketstaaf om een meeting voor 30 man niet door te laten gaan.

Ik denk na. Ach, een meeting had ik al op poten staan, ik heb de contacten, ik ben organisatorisch sterk, ik vind het leuk om te doen. Weetje, ik ga deze meeting niet in de soep laten lopen, dat zou ik sneu vinden voor alle andere mensen die zich -NET ALS IK- als DEELNEMER hebben aangemeld.

Maar ik kan op dit moment, met alle sores die er speelt, (+ nog een stapel prive dingen waar ik jullie niet mee zal vermoeien) niet de volledige verantwoordelijkheid dragen. KAN NIET! Er gebeuren hier heel veel onverwachte dingen, en ik kan op dit moment nog niet eens zeggen waar ik morgen ben. Ik weet sinds gisteren dat ik of mijn vriend vandaag bij mijn schoonmoeder thuis zal moeten slapen. Ze mag nl naar huis voor het weekend, maar snachts begeleid.
Even dat jullie een beeld hebben hoe dingen op het laatste moment kunnen veranderen hier op dit moment.
Bovendien loop ik redelijk op de toppen van mijn tenen door alles wat er aan de hand is.

Maar nogmaals, ik zou het jammer vinden als er 30 man teleurgesteld wordt. EIGENLIJK IN DE BASIS AL ABSOLUUT NIET MIJN VERANTWOORDELIJKHEID!!!! niet MIJN meeting namelijk...
Maar goed, ik geef aan dat ik de organisatie wel over wil nemen, ALS er dan maar iemand als secondant wil staan. Iemand die de volledige gang van zaken over wil nemen, mocht ik wegvallen.

Tsja. Er is in dit topic 1 iemand die reageert. (Elmo-Browny, waarvoor dank) Er is NIEMAND die per PB reageert.

ZELFS de oorspronkelijke organisatie niet.

Sorry. maar dat betekend dus dat ik het NIET ga doen.

Ik wil wel heel graag duidelijk hebben dat het niet zo is dat ik de meeting cancel!!!! Dat is de organisatie, die het halfslachtig en zonder overleg ineens op mijn bord gooit.
IK BEN NIET van de organisatie, ik verrichte hand en spandiensten - in overleg!

Maar nu is het net alsof ik de meeting in de soep laat lopen.

En daar ben ik boos over, en teleurgesteld over (uitzondering Elmo-Browny)

IK WAS IN DE BASIS NIET DE ORGANISATIE. voor mijn gevoel komt de oorspronkelijke organisatie nu weg met Sorry, ik heb wat anders te doen,
Terwijl IK nu de persoon ga zijn die erop aangekeken gaat worden dat het niet doorgaat.

Daar pas ik voor. Vandaar dit zeer uitgebreide bericht open in het forum.

Ik hoop dat iedereen de moeite wil nemen om de volledige tekst door te lezen, voordat er op mij gereageerd gaat worden.
Ik hoop ook dat ik niet te erg op zijn "bokts" aangevallen ga worden nu.

Femke

(eventuele pb-box staat ook open, ik reageer eigenlijk altijd op iedereen en alle berichten.
Met een eenmalige uitzondering van een pb van Jameys_Katje, eenmaal in dit topic, bewust en toen in overleg met de organisatie van deze meeting)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 10:56

Heel verhaal femke :oo Maar ik snap je en geeft je groot gelijk ;)
Jij zou eigenlijk helemaal niks van de organisatie op je moeten nemen!
En dat de ts stopt?? Heeeeel jammer en idd concours weet je ruim van te voren..

Verder zou ik best alles willen regelen, alleen totaal geen ervaring mee en zou niet weten waar ik op moet letten en wat er geregeld moet worden.. Dus als iemand die het wel weet mij zou willen helpen??

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 11:20

Ohwjee, ik heb het allemaal niet gevolgd...maar wat zonde dat alles zo loopt :(

@Femke trek het je niet persoonlijk aan! Je kent Bokt, en blijkbaar liggen omgangsregels via internet wat anders als in de 'echte' wereld ;-)

Misschien kunnen we (iedereen die mee gaat) even samen op een rij zetten wat we al wel hebben?
Fotograven, modellen, tijd, locatie.. en dan kijken wat er nog moet gebeuren?

@Samy, heb jij alle gegevens tot nu toe op een rij zodat we dat kunnen overnemen?!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 16:29

Femke, je leest het verkeerd over dat ik zeg dat je de organisatie op je overneemt.
Ik vroeg als er iemand was die het helemaal over wou nemen, want nee ik kreeg donderdag pas te horen dat we naar Outdoor Gelderland gaan (daar zijn nu zelfs nog kwalificaties voor, dus dat is niet zo vroeg van te voren bekend als een gewone wedstrijd).
Of dat ze het in combinatie met jou wouden doen, omdat jij al aardig wat dingen wist en er de ochtend toch al bij aanwezig zou zijn, maar dit moest in overleg met jou, omdat ik niet kan ruiken als je we'll met iemand samen wou of je helemaal er vanaf zou trekken.
Erg jammer dat je het dus verkeerd leest en over de planning, achter de schermen was ik daar druk mee bezig tot dat ik dus hoorde over Outdoor Gelderland, ik heb gezegd dat ik daar gerust verder mee wou gaan, maar dat ik wel wou dat er een organisator voor de dag zelf zou zijn, anders loopt het nog mis.
Erg jammer dus dat je gelijk de zwarte piet naar mij toe speelt.

Dit heb ik op de vorige pagina neer gezet, met duidelijk de vraag als jij dat ook wou.
Als eerste vraag ik als iemand het helemaal over wilt nemen.

Citaat:
Maar, omdat vele van jullie deze datum al vast hadden staan, wil ik vragen als er iemand de organisatie over kan nemen?
Ik heb nog geen planning gemaakt met hoe en wat, maar wel welke paarden er in de ochtend en middag kunnen.

Femke nam ook een deel van de organisatie opzich, maar ik denk dat het handiger is als er een fotograaf mee kan helpen, omdat deze er de hele dag is en Femke 'smiddags met Tweety terug komt.
Of iemand van de modellen die 'smiddags terug wilt komen en de taken van Femke over wilt nemen? Als Femke dit zelf ook wilt.

Daarbij, ben ik ook niet de oorspronkelijke organistatie ;) Het hele topic is opgezet door iemand anders en die schoof het mij in de schoenen.
Maar ik heb ondertussen via PB ook al mensen die zich aanboden om het over te nemen, aangezien IK er om vroeg en dat betekend dus niet dat ze jou (Femke) ineens allemaal moeten pben om te zeggen dat ze wel willen helpen.

Edit:
Quote toegevoegd en stukje tekst.
Laatst bijgewerkt door Samy op 05-05-12 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:34

Samantha ga je stoppen met de orgisatie hiervan, moet je mee groomen????

Ik trek me terug uit deze meeting, te onduidelijk allemaal qua organisatie.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:53

Oke, jammer, maar dan trek ik me bij deze ook definitief terug.
Ook als model.

Ik heb andere dingen aan mijn hoofd dan deze meeting. En het gedoe eromheen. Deze meeting is vanaf het begin onduidelijk en rommelig geweest. Ik heb een aantal keer hulp aangeboden, maar ik ben nooit van de organisatie geweest. Dat lees ik nu wel terug, en dat is een deel van de frustratie.
Evenals het feit dat de boel open in het topic gegooid wordt, terwijl alle andere communicatie via pb ging.
Verder: als je weet dat de kans bestaat dat je naar een groot concours gaat, dan plan je dus niets op die dag. Zeker geen meeting.

Ik hoop voor alle mensen die zich erop hebben verheugd dat er iemand is die de kar gaat trekken.
Ik zal er echter niet bij zijn, ook niet als model.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 17:02

Femke_Tweety schreef:
Evenals het feit dat de boel open in het topic gegooid wordt, terwijl alle andere communicatie via pb ging.
Verder: als je weet dat de kans bestaat dat je naar een groot concours gaat, dan plan je dus niets op die dag. Zeker geen meeting.

Sorry dat weet ik niet, aangezien ik mee ga als groom en dus niet zelf de wedstrijden plan.
Het kan zo zijn dat ze nu nog niks hebben staan voor woensdag/zaterdag/zondag maar ik dinsdag bij wijze van gebeld wordt dat we woensdag wel op concour gaan. Ik moet al vaak genoeg andere meetings afzeggen, omdat we op concour gaan, wat ik zelf ook jammer vind, want ik geef me niet zomaar voor de lol op om dan weer af te zeggen.

Ik hoop dat je wel de gegevens van de Ginkelse Heide door wilt spelen, als het goed is neemt Kaaaren contact met je op, omdat ze de meeting wel verder op wilt zetten.
Kijk dat mensen mij de schuld gaan geven, prima, maar ik zeg het nog ruim van te voren (eerder wist ik het echt niet! Aangezien ik vaker op OG kom en ook als pers, heb ik deze dag express niet in de agenda gezet omdat de meeting er stond. Maar nu we met paard er heen gaan is het anders.), had ook niks meer van me kunnen laten horen, zoals de oorspronkelijke TS en dan maar kijken hoe de meeting afloopt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:24

Tuurlijk, gegevens van beheerder gaan dan gewoon naar Kaaaren, of ik bel zelf nog even de beheerder op kan ook. Is niet zo veel moeite.

Ik wil de boel niet laten afketsen voor anderen.

Ik vind alleen de manier naar mij toe, in de situatie zoals die er ligt, erg onprettig.

Evenals de manier en de tijdstip waarop jij je terugtrekt. Dat is best, en aan jou. Maar ik vind wel dat ik dat mag ventileren.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:30

Tuurlijk mag dat, maar je valt aan met dingen die niks met deze fotomeeting te maken hebben.
Daarbij ben ik eerlijk om het gelijk te vertellen en daar ook mijn excusses te maken, waren we niet met paard gegaan, dan was ik gewoon naar de meeting gekomen. (Ondanks, dat het voor mij meer geld kost dan dat ik er zelf uithaal)
En zoals ik al eerder zei, ik moet meer meetingen en andere afzeggen, omdat er toch iets tussen komt met paard.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:38

Alles wordt op het moment weer even op een rijtje gezet, geen paniek :+

Ik neem het in grote lijnen wel even over, elmo_browny bied ook al haar hulp aan dus dat komt wel goed :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:43

Ik wou net zeggen ;)

Citaat:
Bij deze wordt de organisatie overgenomen door Kaaaren

Als er vragen zijn vanuit Kaaaren of de gene die haar helpen (elmo_browny) dan wil ik altijd helpen, daar waar kan, want dat had ik ookal aangegeven in het topic. Alleen de dag zelf gaat hem dus niet worden, maar ik hoop voor jullie dat het super mooi weer wordt en dat het een hele leuke dag gaat worden, ondanks alle tegenslagen ENNNNN dat de fotografen (en ik denk de modellen ook wel), de verassing heel leuk gaan vinden.
Want 1 ding is zeker, die is heel leuk om op de foto te zetten :)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:51

Woow wat een verhalen en meningsverschillen hier zeg...
Ik heb niet eerder kunnen reageren en wil liever niet de organisatie op mijn nemen.. Heb dit nog nooit eerder gedaan en ben niet een persoon die alles zo 1 2 3 regeld en waar iedereen naar luisterd etc..

Ik vind het erg jammer dat het allemaal zo loopt maar op dit moment kan het niet anders...

@Femke Veel sterkte en ik begrijp je standpunt goed.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:58

Kaaaren schreef:
Alles wordt op het moment weer even op een rijtje gezet, geen paniek :+

Ik neem het in grote lijnen wel even over, elmo_browny bied ook al haar hulp aan dus dat komt wel goed :)

Ik ben zeker bereid om te helpen waar het nodig is!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:28

Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen... Ik snap zowel Samy als Femke en ik vind het van beide kanten niet helemaal netjes gedaan als ik eerlijk ben. Het organiseren van een meeting is heeel veel werk. Hier moet je rekening mee houden. Sowieso snap ik nog steeds niet waarom het topic oorspronkelijk door iemand anders is geopend en Samy zomaar even de meeting op zich nam. Maar dat ter zijde. Later snapte ik niet dat Samy de meeting aan de kant schoof. Ik bedoel, er is gestemd voor een datum. Als de organisator op een bepaalde dag niet kan, dan laat je die datum toch weg uit het keuzelijstje? Vreemd dat je dan opeens toch wat anders voor laat gaan, terwijl je nu vele mensen teleurstelt en de datum al ontzettend lang vast stond ('dan kan iedereen hem vrijhouden').

Het lijkt mij dat Femke vrij is om te zeggen of ze wel of geen meeting wil organiseren. Blijkbaar wil ze dit niet, maar ik vind dat dit ook normaal gecommuniceerd kan worden. Het lijkt me niet dat je gelijk je helemaal verantwoordelijk moet voelen voor zo'n meeting... Al snap ik Femke ook wel, dat dat toch wel lastig is als er al zo'n druk op je gelegd is. Niet echt netjes van Samy.

Ik vind het ontzettend leuk om dingen te organiseren en had graag deze meeting ook georganiseerd. Ik heb er echt wel aan getwijfeld, een half uur voor ik dit topic opende zelfs nog... Maar ik kan op dit moment meer druk gewoon niet aan. Tot een week na de meeting zit ik echt bomvol in de planning. Enkel de weekenden heb ik het niet druk, maar dan ben ik vaak bij mijn vriend, of hij bij mij en dan vind ik het fijn om gewoon lekker te niksen. Of zo ver je het al niksen kunt noemen, want er komt nog steeds regelmatig een fotoreportage of wat anders om de hoek kijken. Ook door de weeks zit ik nauwelijks stil. En aangezien ik 2 zware vakken voor de boeg heb, was het mij gewoon echt te veel om dit ook nog erbij te doen. Ik wil best wat deeltaken op mij nemen, bijvoorbeeld het maken van een planning. Dat vind ik prima. Leuk en kost niet veel tijd. Maar om nou net voor een tentamen (en dus ook net voor de meeting) nog even de puntjes op de i te zetten, gaat mij gewoon niet lukken.

Daarbij zit ik ook met het probleem dat ik die ochtend nog vanuit Uden naar Ede zou moeten. Geen probleem zou je denken, want ik woon door de weeks in Wageningen en heb daar ook mijn kamer. Maar mijn eerste bus zou pas rond 10.00 in Wageningen aankomen en vanaf daar is het echt nog wel minstens een half uur fietsen naar de Ginkelse heide. Daarbij woon ik op de 14e verdieping en komen er al snel 5 minuten bij om even naar boven te gaan om mijn spullen te 'dumpen' en 5 minuten om weer beneden te komen zodat ik de fiets kan pakken en weg kan gaan. Of te wel, 10.00 (oorspronkelijke tijd) zou mij gewoon niet lukken. Het lijkt me nou niet echt handig om organisatie te hebben die zelf niet eens op tijd is.

Het is heel jammer hoe dit allemaal moet lopen. Ik heb nog steeds ontzettend veel zin in deze meeting en wil best wat kleine dingetjes mee organiseren, maar ik heb gewoon geen tijd om heel veel te doen. Wat mij betreft maken we wel gewoon gebruik van de planning etc. die Femke gemaakt heeft, uiteraard als zij dit goed vindt. Anders moet er wat anders verzonnen worden.

Misschien is het een goed idee om te inventariseren wie er nog mee willen, wie wat wil organiseren. Want in principe hebben heel veel mensen nu deze datum vrijgehouden, dus het is zonde om nu niks te doen op deze datum. En daarbij zijn er erg leuke fotomodellen beschikbaar die dag...

Samantha en Femke, beide ontzettend bedankt voor jullie hulp. Jammer dat jullie nu beide niet meer mee gaan...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:32

Samy schreef:
Tuurlijk mag dat, maar je valt aan met dingen die niks met deze fotomeeting te maken hebben.
Daarbij ben ik eerlijk om het gelijk te vertellen en daar ook mijn excusses te maken, waren we niet met paard gegaan, dan was ik gewoon naar de meeting gekomen. (Ondanks, dat het voor mij meer geld kost dan dat ik er zelf uithaal)
En zoals ik al eerder zei, ik moet meer meetingen en andere afzeggen, omdat er toch iets tussen komt met paard.

Dat lijkt mij vrijwel voor iedereen...

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 21:00

ZO, ik ben er even mee aan de slag geweest 8-)

Hier kunnen jullie zien wat we tot nu toe hebben aan info:
https://docs.google.com/document/d/1k7Fkp8Tdp8GnMekVxgWeNG3GpbqTYZ3_7dn2pm8hu5c/edit

Het is een ruwe opzet dus imput is welkom!
Jullie hebben allemaal de bevoegdheid om opmerkingen te plaatsen dat kan rechts boven bij opmerkingen of in het topic.

Graag niet ontvangen gegevens toevoegen zodat we straks een mooi compleet programma hebben :)

- Wie heeft de exacte locatie / parkeerplaats waar we afspreken?
- Telefoon nummers toevoegen
- controleer je tijd middag avond

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 21:06

SSDesign schreef:
Samy schreef:

Dat lijkt mij vrijwel voor iedereen...

Uiteraard, maar de meeste wonen in de buurt, ik moet wel vanaf het westen van Utrecht komen.
En even op de datum terug te komen, die was toen we gingen stemmen gewoon open, pas afgelopen donderdag werd mij verteld dat we de 3e naar Outdoor Gelderland gaan.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:23

Ik heb als het goed is iedereen een PB gestuurt.. sommige staan nog klaar om verzonde te worden door bokt zag ik.

Ik heb alvast een weebly pagina aangemaakt om de foto's te uploaden.
inlog gegevens en pagina vindt je allemaal in het google docs document:

https://docs.google.com/document/d/1k7F ... 8hu5c/edit

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 23:51

Er is nog een meeting die naar de Ginkelse Heide gaat, en daarvoor heb ik een aantal foto's gemaakt. Hoe je binnenkomt (vanaf de kant van Ede), hoe het eruit ziet etc. foto van de parkeerplaatsen, die foto's kan ik hier ook wel plaatsen? (moet ze eerst nog even afmaken)
Zag trouwens dat je op het kaartje de parkeerplaats van Juf Tok er ook bij hebt, maar op de Ginkelse Heide zelf is ook nog een parkeerplaats.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 00:51

Bedankt voor de info Lauwttje!

elmo_browny gaf me dit plaatje :) Waar is de parkeerplaats die jij bedoeld precies?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 08:05

Kaaaren ziet er allemaal goed uit :j Fijn dat jij het over wil nemen :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 09:49

Afbeelding

Deze heb ik toen gemaakt voor het andere topic, niet heel duidelijk, maar moet 'm eigenlijk nog even vernieuwen zodat je idd juf Tok erbij hebt

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 11:05

Dat ziet er goed uit Lauwttje. En wat is de mooiste locatie voor de fotografie?

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 12:08

Nou, het ligt er dus maar net aan wat je wilt, en of het dicht bij de parkeerplaats moet zijn. Ik weet wel waar welke plek etc. is, maar wat nou echt geschikt is weet ik niet. Ik ga vanmiddag die foto's afmaken.