Emmen ben ik te vaak geweest vind er daar echt niks meer aan
Burgers Zoo is ook niet leuk... beesies waren veel te ver weg
Bagheera_206
Geplaatst: 15-02-12 12:47
Ik heb nog steeds niet alle dierentuinen in Nederland gezien. Vorig jaar zijn we met Bokt naar Artis, Ouwehands Dierenpark en Burgers' Zoo geweest. Dit jaar zijn we met Bokt naar Dierenpark Amersfoort geweest, maar die gaat nog in de herkansing. Naast Beekse Bergen en GaiaZOO staat ook Blijdorp hoog bij mij op de lijst.
--- edit In BZ miste ik idd wel mijn x2 extender die ik nu wel heb. In Ouwehands heb ik ook vooral met x2 extender gefotografeerd.
Movement
Geplaatst: 15-02-12 12:57
Ik kijk wel even of ik kan. Heb eerst andere dingen op de planning. Ik ga in de zomervakantie ook nog met mijn zus een weekendje logeren in de beekse bergen.
Denk het wel hoor. Hij is groot zat. Meesten vinden dat een fijn formaat om mee te werken dacht ik. Ik heb er zelf een die eigenlijk net te klein is voor bij de paarden, maar wel groot genoeg is voor honden of mensen. Ik heb denk ik 80cm.
Movement
Geplaatst: 15-02-12 23:15
dus deze is groot genoeg? Wel redelijke prijs? Of kun je toch beter zoiets bij een camerasite kopen ipv marktplaats?
Zou even goed Googlen. Als je voor 5 euro meer het nieuw in de winkel kunt kopen met garantie etc. gaat daar persoonlijk altijd mijn voorkeur naar uit. Kun je langsgaan bij die marktplaatsverkoper om te zien hoe hij eruit ziet? Als het doek nog prima is kun je het gewoon kopen. Als het al enorm gekreukt is en zilver/goud laat al los zou ik hem niet kopen.
Dat is ook een mooie en mooi formaat, maar wel 1m70 x 1m10. Geloof dat Femke zei dat het niet voor iedereen even handig is om zo een groot scherm vast te houden. Hoe groot ben jij?
MarianneV
Geplaatst: 15-02-12 23:31
ik heb een 107 cm van falcon eyes
edit ook 5 in 1 hier
Laatst bijgewerkt door MarianneV op 15-02-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt