Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Het is gewoon jammer dat er geen meldplicht is, het is dus het 'goed recht' van stallen om het voor zich te houden. Mijn inziens erg onverstandig en niet bepaald netjes naar je collega's toe, je ziet hoe snel het om zich heen grijpt...
Als rond die tijd het nog actief is denk ik dat uitstellen van de meeting toch wel de enige verantwoorde optie is.
sanne_shelly schreef:Toch heb ik gehoord dat het virus alleen maar verspreid kan worden door direct contact met andere paarden of bijvoorbeeld als er speeksel op je jas komt, of als het paard in dezelfde ruimte gestald staat, in dat geval kun je toch gewoon in het bos rijden en zorgen dat hij geen andere paarden tegen komt?
Roxxiejj schreef:sanne_shelly schreef:Toch heb ik gehoord dat het virus alleen maar verspreid kan worden door direct contact met andere paarden of bijvoorbeeld als er speeksel op je jas komt, of als het paard in dezelfde ruimte gestald staat, in dat geval kun je toch gewoon in het bos rijden en zorgen dat hij geen andere paarden tegen komt?
Ja dat klopt, dat kan wel. Maar voor bijvoorbeeld wedstrijdruiters is dit wel killing. Ik train altijd ergens naartoe, nu maar een beetje doelloos rijden, tja.. Dat is wel weer ff wennen
Hopelijk gaan de SGW wedstrijdem vanaf 1 april wel door. Anders ga ik echt huilen...