Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GoLizz

Re: Fotomeeting - Paarden / Honden - Holterberg op 29 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 10:51

Mooie foto's Richard!

En het is er inderdaad goed aan toe met die rhino! Wel appart dat het nergens op het nieuws gemeld word.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:08

Ik vind het ook echt een slechte zaak en als ik eerlijk ben, mogen dit soort bedrijven van mij ook best gestraft worden voor het achterhouden van dit soort feiten. Zeker omdat ik ook nog eens hoorde dat deze mensen wel gewoon op wedstrijd gaan....

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:46

Woh gave foto's Richard.

Hoop dat die rhino snel weer voorbij is. Wij zitten ook met het probleem kunnen op dit moment helemal niet meer rijden. Geen bak bij huis, en de bak die in de buurt zit (op zelfde stuk land van de eigenaar) Mogen we nu niet in. Daar hebben ze namelijk een drachtige merrie staan. Dus dat is wel te begrijpen. Dus paard is nu verplicht met vakantie, Hoop dat dit niet te lang duurt dan word het nog leuk als ik dr weer op ga zitten haha. Mis het nu al..

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 11:59

Ik heb wel in de krant gelezen dat ze het niet per se naar buiten hoeven te brengen dus die mensen straffen kan dan niet maar ik vind het ook belachelijk dat ze er niet mee naar buiten komen en dan nog naar wedstrijden gaan :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 12:13

Het is gewoon jammer dat er geen meldplicht is, het is dus het 'goed recht' van stallen om het voor zich te houden. Mijn inziens erg onverstandig en niet bepaald netjes naar je collega's toe, je ziet hoe snel het om zich heen grijpt...

Als rond die tijd het nog actief is denk ik dat uitstellen van de meeting toch wel de enige verantwoorde optie is.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:08

WildWings schreef:
Het is gewoon jammer dat er geen meldplicht is, het is dus het 'goed recht' van stallen om het voor zich te houden. Mijn inziens erg onverstandig en niet bepaald netjes naar je collega's toe, je ziet hoe snel het om zich heen grijpt...

Als rond die tijd het nog actief is denk ik dat uitstellen van de meeting toch wel de enige verantwoorde optie is.

Of gewoon apart eerst alleen de honden en als alles weer rustig is de paarden. Dat zou ook nog kunnen:)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 13:40

We kijken het aan tegen die tijd die meeting is pas over 8 weken, wie weet is het dan alweer helemaal rustig.. ;)

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:43

Haha inderdaad!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:55

Heb al van verschillende bestuursleden van verschillende verenigingen gehoord dat zij zich nog wel 2x achter de oren krabben om deze mensen weer aan te nemen op wedstrijden..
Ik ben zelf ook deel van een secretariaat en ik ben het hier alleen maar mee eens. Die meldplicht mogen ze van mij best gaan invoeren, bij koeien, schapen en varkens bestaat dit al. In de paardenwereld is hier niets van bekend...

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 13:57

Wat ontzettend krom is dat eigenlijk :\

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 14:06

Toch heb ik gehoord dat het virus alleen maar verspreid kan worden door direct contact met andere paarden of bijvoorbeeld als er speeksel op je jas komt, of als het paard in dezelfde ruimte gestald staat, in dat geval kun je toch gewoon in het bos rijden en zorgen dat hij geen andere paarden tegen komt?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:31

Keek net nog even weer terug na de fotos die hier geplaats zijn pff ik wil ook zulke foto's kunnen maken haha. Vind fotograveren echt wel heel leuk. Maar heb niet zo'n luxe camera al vind ik dat het nog best wel aardig lukt af en toe

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:35

Ik hoop ook echt dat Rhino weer snel voorbij is...

Bedankt voor jullie leuke opmerkingen op mijn foto's. :)

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:39

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:43

sanne_shelly schreef:
Toch heb ik gehoord dat het virus alleen maar verspreid kan worden door direct contact met andere paarden of bijvoorbeeld als er speeksel op je jas komt, of als het paard in dezelfde ruimte gestald staat, in dat geval kun je toch gewoon in het bos rijden en zorgen dat hij geen andere paarden tegen komt?

Ja dat klopt, dat kan wel. Maar voor bijvoorbeeld wedstrijdruiters is dit wel killing. Ik train altijd ergens naartoe, nu maar een beetje doelloos rijden, tja.. Dat is wel weer ff wennen :=
Hopelijk gaan de SGW wedstrijdem vanaf 1 april wel door. Anders ga ik echt huilen... :')

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:47

Roxxiejj schreef:
sanne_shelly schreef:

Ja dat klopt, dat kan wel. Maar voor bijvoorbeeld wedstrijdruiters is dit wel killing. Ik train altijd ergens naartoe, nu maar een beetje doelloos rijden, tja.. Dat is wel weer ff wennen :=
Hopelijk gaan de SGW wedstrijdem vanaf 1 april wel door. Anders ga ik echt huilen... :')

Wees blij dat je nog doelloos kunt rijden. Wij hebben geen bak bij de stal dus paard is met verplichte vakantie |(

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:17

Roxxiej het zou toch raar zijn als alle wedstrijden worden afgelast maar SGW wedstrijden gaan door?
Neem aan dat ze dan 1 lijn trekken. Maar goed 1april ligt nog ver in het vooruitschiet...

Zo waren we een aantal jaar geleden geteisterd door MKZ en nou hebben dit...lekker begin van het wedstrijdseizoen. :\

Richard, leuke foto's! Even vraagje, nou dat de HPD wordt verplaatst, hoe gaat dat dan met andere meetings. Je hebt er namelijk zo goed rekening meegehouden...mag je dan dadelijk nog wel meedoen met deze meeting?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 18:52

Richard HPE is nu op 1 april las ik als rhino dan voorbij is.... Maar dat betekent toch niet dat je niet naar deze meeting mag?? :\ Dat zou wel enorm balen zijn... heb je wel een hele tijd geen meetings meer.... :=

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:00

No worries dames. Dat HPE verzet zou worden kun je natuurlijk niet op plannen. Voor zover ik weet zou het door deze uitzondering geen probleem moeten zijn dat ik ook naar Nijverdal kom. ;)

Laten we alsjeblieft eerst met z'n allen duimen dat Rhino weer over is... :=

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:31

Er is nu al weer veel meer nieuws over rhino en ik heb er al veel meer vertrouwen in dat het gewoon door kan gaan :D heb er zin in!!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:35

er heeft nog niemand van de modellen zich afgemeld hé :o :o
ik wil zooo graag mee... ben er vandaag geweest met bobbie.. en oh wat is het daar mooi zeg _/-\o_

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:16

ik moet me ook maar eens een keer gaan voorstellen, zal dit weekend wel even kijken of ik wat foto's kan laten zien ;)

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:55

zal tegen die tijd vast wel weer over zijn:P tenminste hoop het,

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 10:52

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 08:26