Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsea_nl schreef:ik heb misschien een idee voor de boktmeeting
ik zou graag mooie foto's willen van mijn hoofdstellen, halsters etc met mooie paarden.
zou het mogelijk zijn dat de paarden mijn hoofdstellen dragen tijdens de shoot? misschien een beetje brutale vraag
Horsea_nl schreef:ik heb misschien een idee voor de boktmeeting
ik zou graag mooie foto's willen van mijn hoofdstellen, halsters etc met mooie paarden.
zou het mogelijk zijn dat de paarden mijn hoofdstellen dragen tijdens de shoot? misschien een beetje brutale vraag
MissToseland schreef:Horsea_nl schreef:ik heb misschien een idee voor de boktmeeting
als je ooit eens een bruine krijgt die op een mooie haflinger mag poseren
Hou ik me aanbevolen
Marjolijntje schreef:bijna zondag!! Heb er zin in. Morgen nog even langs Divoza, kijken voor leuke dingetjes. Paardje in de vlechten zodat de manen mooi golven zondagen natuurlijk spullen poetsen...
nog een vraagje: nemen jullie je zadel gelijk mee naar de plek van de fotoshoot of zadelen jullie op bij de trailers??