Magrathea is volgens mij de enige vega? Ik hoop dat ik naturel tofu kan vinden in onze buurtsuper

Mocht iemand nog een routebeschrijving nodig hebben (voor OV), dan hoor ik het wel. De meesten hebben mijn telefoonnummer dacht ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
judith_irene schreef:Mag ik de parkeerplaats bij jou op de oprit hebben??
Delaja schreef:Ik neem mijn grillplaat sowieso mee, mocht hij niet nodig zijn laat ik hem gewoon in de auto liggen.
Lijkt me dat we dan wel genoeg hebben
Edit: ik heb er zin in dames!
knuffeldier schreef:Fijn dat jij hem ook mee neemt. Dan laat ik die van mij thuis. Dan hoef ik die niet in de trein en bus mee te slepen.
Meiden, ik heb er echt veel zin in!!!!!!
Ik ben momenteel helemaal zwaar neurotisch en geobsedeerd over iets paardengerelateerd. Dus wat is er dan lekker om daar een hele avond andere paardenliefhebbers mee lastig te vallen(oke, jullie mogen me als je me zat bent de deur uitzetten of ductape op mn mond plakken
)
Catmax schreef:Morgen is het alweer zover! Gezellig!! Ik heb helaas geen gourmetstel....
Sunshine, je kan eventueel ook met mij mee rijden. Ik zag dat je in Barendrecht werkt toch? Ik zit morgenmiddag waarschijnlijk tot ongeveer half vijf op Zuid, dus ik kan je eventueel oppikken?
x_spekkie_x schreef:Sunshine80 schreef:Maar goed, ik kan met de Randstad Rail ook naar huis toch Spekkie?? Dan ga ik gewoon op tijd weg...
Ja, de randstadrail gaat tot een uur of half 1 terug naar Rotterdam centraal.