Fijn dat het wordt doorgeschoven! Want met dit weer is het denk ik niet te doen met paard Wel leuk dat er nog een alternatief is georganiseerd! Maar ik kom alleen naar de paardenshoot.
Is het misschien nog slim om alle modellen/fotografen een pb'tje te sturen dat het zaterdag definitief niet doorgaat? En dat ze dan dit topic kunnen blijven volgen als ze naar de hondenmeeting willen gaan?
Ik hou even een slag om de arm, maar anders kom ik met mijn berner sennen en mijn springer spanielkruising.
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 19:36
Ik zal eventjes als semi -spelbreker optreden.. Heel erg leuk natuurlijk dat er zoveel aanmeldingen met honden zijn, maar zolang er zo weinig fotografen zijn die zich aanmelden, denk ik dat we nu even een stop moeten zetten op de modellen, om de fotografen geen onmogelijke werkdruk te bezorgen..
Misschien een idee als er maar zo weinig deelname is om het bijvoorbeeld van 1 tot 3 te doen? Of heb je dan echt te weinig tijd? Ik kom als fotograve, maar heb die dag ook nog een shoot te doen, dus red het niet om vanaf 11 tot 3 te komen, maar zou het wel leuk vinden om er zoveel mogelijk voor mijn lens te krijgen!
Idee hoor!
Lijstje is inderdaad wel fijn. (net als bij het paarden gedeelte zeg maar?) Super als je een lijstje zou willen maken Milan!
Gewoon model en tijd en daarachter welke fotograven?
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 21:19
Dat vind ik een goed idee ja Voorbehouden dat het een kleine meeting blijft natuurlijk, denk ik dat dit wel zal lukken toch?