@Ivonka: Daar heb je gelijk in. Ook net als met die misTlukte foto's in de mist van de meeting laatst in Soestduinen. Haha!
@Lois: Die is inderdaad ook afgelast.
Chantal33
Geplaatst: 03-12-11 13:27
Jammer hoor van het weer maar op naar het nieuwe jaar dan maar he;)
Ivonka
Geplaatst: 03-12-11 13:32
Bagheera_206 schreef:
@Ivonka: Daar heb je gelijk in. Ook net als met die misTlukte foto's in de mist van de meeting laatst in Soestduinen. Haha!
Ja het moet natuurlijk wel leuk blijven. Nou zijn de mensen al snel tevreden als hun dier op de foto staat maar wil wel kwaliteit afleveren... voor beide partijen
Is er de 18e nog een meeting? Ik ga wel de 20e met Bokt op stap om de dierentuin in Rhenen onveilig te maken. Hopelijk dan ook droog en mooi weer. Sneeuw is niet zo heel erg. Als we er maar geraken en weer veilig thuis komen.
Het is hier (iets zuidoostelijker, omg Nijmegen) heel slecht weer vandaag, al vanaf vanochtend vroeg alleen maar regen en veel wind.. Bleh! De voorspelling voor morgen is nog slechter hoorde ik net op de radio..
Ik denk ook dat verplaatsen een beter idee is, wel heel erg jammer!
Laten we dat morgen maar beslissen Je mag van mij anders ook wel een sd kaartje lenen hoor, als het doorgaat
Bagheera_206
Geplaatst: 03-12-11 15:54
Nog niet helemaal duidelijk geloof. Stom wisselvallig weer. Als het weer zoals vandaag is zou het prima kunnen, maar Ivonka heeft wel gelijk met de bewolking dat de foto's minder mooi zullen zijn dan op een iets zonnigere dag.
@Diana: Jouw SD kaartje is overleden? Of te klein geworden?
dvfotografie
Geplaatst: 03-12-11 16:02
Haha heb genoeg sd kaartjes alleen maar 15 mb.. Hij is erg langzaam met opslaan namelijk. Dus wel voor 45 mb gaan. Dan kan ik beter renfoto's maken;)
mb? Wat voor camera en kaartjes heb jij dan? Vaak helpt het ook om kaartjes elke keer te formateren voor je de camera weer gebruikt ipv losse foto's te verwijderen. Ergens blijft er toch wat op dat kaartjes staan en door iedere keer het kaartje te formatteren in je camera blijven ze snel.
Ja doe ik ook alleen met 15 mb kan je ongeveer 5 a 10 foto's achter elkaar maken en bij de 45 mb veel meer. Slaat veel sneller op. Ik heb 4 x 4gb en een 8gb en ga denk toch die snelle halen van 8gb. Ik heb Canon450d
Bagheera_206
Geplaatst: 03-12-11 16:07
Milan_lover schreef:
Ik heb 2 GB en 4 GB kaartjes...
Wat voor camera heb jij dan? Mijn foto's zijn vaak 20 a 25 MB. Dan passen er op een 4GB kaartje maar 200 foto's.
Oh je bedoelt de snelheid. Ik heb idd nog de oude Sandisk Extreme kaartjes met 30MB/s. Die nieuwe Sandisk Extreme Pro kaartjes hebben wel 45MB/s. Zie nu dat die 32GB kaartjes eindelijk onder de 100 euro grens zitten.
Ik gebruik die SD kaartjes niet meer.. Ik heb nu een Olympus dus ik het xD kaartjes... Bovendien zijn mijn foto's een heel stuk minder groot.. Ben aan het sparen voor een nieuwe camera..
Ivonka
Geplaatst: 03-12-11 16:26
Ik 2x 8gb en 2x 4gb. Moet wel want die raw bestanden zijn heel groot. In jpg schiet ik nooit, kun je zo weinig mee.