ja ik ook. jammer dat het de vorige keer niet doorging. ik zou eigenlijk met 2 paarden komen maar dat ging toen voor mij op het laatste moment ook helaas niet meer door. ik zou het leuk vinden als ik een andere mee mag nemen ipv mijn paint die niet mee komt maar ja dat is niet aan ons om te beslissen. ze zullen vast wel een leuke uitzoeken. ze hebben volgens mij veel aanmeldingen voor modellen. hopelijk hebben we ook erg mooi weer.
@Francis: Er zijn idd verschillende manieren van werken voor zo een meeting. Nu heb je gewoon ruim de tijd voor je stand- en portretfoto's zonder schema. Het andere voordeel is dat je minder uit hoeft te werken achteraf. Met acht modellen is het toch meer werk en erg presteren binnen korte tijd. Met vijf modellen hoef je de groep niet op te delen in twee groepen. In Hargen ging het ook prima, maar met vijf modellen heb je toch iets meer interactie in de groep. Het moet ook een gezellig dag met z'n allen worden. Nu nog moooooi weer!
@SuSem: Misschien kun je ook nog wel op de reservelijst... Deze topic is indedaad al een keer verzet.
@Succubi: Hopelijk gaat het snel weer beter met Grani.
Geen idee.. Ik denk dat het wel fijner is om een groter stuk te hebben dan de vorige keer, weet alleen niet hoeveel meter dat was Kan beter te veel hebben dan te weinig
Ik kan evt ook nog wat meenemen, vandaar ook m,n vraag
PieterBel
Geplaatst: 06-11-11 10:37
Is er nu een overzicht welke modellen er mee gaan want ik lees dat er nieuwe modellen bij zijn gekomen (en dan anderen misschien afgevallen?).
Richard, ik vind het juist leuk om een diverse groep paarden te hebben maar nu heb je inderdaad meer tijd voor de paarden, dat is wel fijner als er 1 niet helemaal meewerkt en kun je wat meer oefenen met instellingen enzo per paard.
Het is inderdaad erg leuk om een grote diverse groep te hebben, maar 5 ipv 8 vind ik ook prima hoor. Als het maar 5 mooie paardjes zijn waar ik mij op kan uitleven.
vorige keer vond ik het erg fijn werken dat we met 5 paarden waren. zo had je inderdaad wat meer tijd per paard en was je niet zo aan tijd gebonden.
Ik heb er echt heel erg veel zin in om het nu eens van een andere kant te bekijken en een keer model te staan.
Ik ga aganini zo wassen en vlechten voor vanavond (heb wedstrijd) en zal even kijken of ik nog wat leuke foto's van der kan maken zoals ze nu is. ze glimt namelijk tegen je op.