Ik heb er ook zin in Hoe laat kan ik je dan ophalen Ing? Als we een half uurtje later zijn is dat ook niet zo'n probleem denk ik. Rije: muziek is helaas niet gelukt...
Aman, moet ik nog even kijken. Is afhankelijk van hoelaat ik weer in Amsterdam terug ben, of ik rechtstreeks doorga naar Ibbel of eerst nog naar huis.. Dat zal wel last minute beslist worden ben ik bang ik heb namelijk nog géén idee waar we heen gaan of wat we gaan doen
Mag ik eventueel ook met jou mee heen rijden Aman? Weet nog niet wat ik doe maar eventueel spring ik bij Ing in de auto
xingridx
Geplaatst: 09-07-11 22:09
Hangt daar ook vanaf
Ik ga namelijk met de auto naar Amsterdam, zet die dan op de P+R bij Sloterdijk neer ofzo Als ik rechtstreeks ga, ga ik dus zelf met de auto
Hoelang is het rijden vanaf Rotterdam naar Ibbel? Uurtje ofzo? In principe zou het moeten lukken hoor, ze zeggen dat we rond het middaguur weer in Amsterdam zouden zijn
Ah ja, Len das ook nog een optie, dat je met mij meerijdt naar Rotterdam en vanaf daar gezellie met zn drieen verder
Daihyo
Geplaatst: 09-07-11 22:15
Dat is wel echt compleet de andere kant op Len. Kun je een stuk met de trein? Bijvoorbeeld richting Utrecht? Anders moet ik eerst naar de linkerkant van Nederland naar de rechterkant. Utrecht kom ik zo goed als langs. Vanaf Puttershoek is het ongeveer een uur naar Voorthuizen. Dus Rotterdam zal ook wel zoiets zijn. Van Puttershoek naar Zaandijk ruim een uur en van Zaandijk naar Voorthuizen 3 kwartier.
Edit: ow, als Len bij Ing is dan kan het makkelijk natuurlijk