Volgensmij ging het vanavond/s'nachts onweren, dus ik denk dat die 9 mm daar van is, dus een keer hard plenzen, en daarna weer prachtig weer. (Hoop ik voor jullie) Nog veel plezier morgen he!
goldy007
Geplaatst: 04-06-11 12:12
Nou als je buienradar mag geloven dan ziet het er niet goed uit voor de tijd dat wij zouden vertrekken! Maar het kan allemaal nog veranderen(dat hoop ik tenminste) We houden in ieder geval contact!
Vanmorgen was het wel erg warm in het bos, dus eerlijk gezegd is een beetje regen misschien wel fijner voor de paardjes. Zeker als we 's middags gaan... Maar ik hoor het wel morgen
Vannacht en morgen diverse buien, waarvan een enkele met onweer. Na 15 graden vannacht, wordt het morgenmiddag 23 graden in het westen van de provincie tot 25 in het oosten.
biancaaatje
Geplaatst: 04-06-11 15:42
voorspelling, eerst droog in ochtend, nu ook regen in ochtend
Ik ga voorlopig ook nog mee hoor Junia! Volgens mij valt het allemaal wel mee met t weer. Als het echt heeeeeel hard regent ga ik niet mee maar dan houden we in ieder geval contact.
ik zat te denken, als het snert weer is of onweer (dan ga ik zoiezo niet op een knol het bos in nl) kunnen we bij denise op stal meeten, tis wedstrijd daar morgen
snowdon
Geplaatst: 04-06-11 22:58
Als het echt plenst, ga ik liever bij de westernwedstrijd op Manege Dorst kijken. Maar verwacht ook wel dat het mee zal vallen met de regen...
wat zeg jij snowie? zekere voor onzekere en gelijk meeting bij denise van maken.. kunnen "pech" hebben dat juist mooi is gebleven, andere kant leuke wedstrijd en zeker weten droog en toch meeten ??
Hmmm... ik hoor het wel. Ik neem morgen ochtend even contact op met Goldy, ben nu naar bed Ik wil ook wel eindelijk eens meeten maar dan eigenlijk wel het liefst met paarden en al...