Monique haar hondje is weer terecht, ben zo blij voor Moon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Idd, ook wat mij betreft geen probleem!
Marjoow schreef:Tuurlijk, geen probleem toch!
Blanket schreef:Van mij mag ze ook mee! Kunnen we ook foto's van je mooie hondje maken.
obelix schreef:Andamoon,wat fijn dat ze gevonden is !!Hele opluchting idd. Van mij mag ze ook mee hoor !
(hebben we een extra mini modelletje)
Niniee schreef:wat mij betreft neem je dr lekker mee hoor. Wat fijn dat ze gevonden is!
Ik weet alleen niet of een van de modellen bang zijn voor honden..
Machonito schreef:Niniee schreef:wat mij betreft neem je dr lekker mee hoor. Wat fijn dat ze gevonden is!
Ik weet alleen niet of een van de modellen bang zijn voor honden..
Ik niet hoor alleen wel uit kijken met mijn draak van Machonito
maar ik hou hem ook in de gaten hoor![]()
als Ik Macho los heb dan uitkijken met honden want hij pakt ze
andamoon schreef:Amable schreef:Idd, ook wat mij betreft geen probleem!Marjoow schreef:Tuurlijk, geen probleem toch!Blanket schreef:Van mij mag ze ook mee! Kunnen we ook foto's van je mooie hondje maken.obelix schreef:Andamoon,wat fijn dat ze gevonden is !!Hele opluchting idd. Van mij mag ze ook mee hoor !
(hebben we een extra mini modelletje)
Super dat jullie het goed vinden dat mijn hondje mee mag tijdens de fotoshoot. We zullen zorgen dat de modellen geen last hebben van ons hondje, het is een heel rustig hondje.
Ze zal in het plaatje wat we willen verzorgen op die dag passen![]()
Hieronder een foto van mij en mijn hondje, die vandaag gemaakt is door Horsieslii.
Jinte schreef:We willen voornamelijk in het gedeelte gaan staan waar honden aangelijnd moeten en de vorige keer kwamen op dat stuk amper honden langs. Alleen bij 't vennetje zijn wel veel honden, maar denk niet dat we de paarden daar los doen ofzo
Monique: Wat een prachtige foto van jou en je hondje, straalt heel veel liefde uit
Machonito schreef:Jinte schreef:We willen voornamelijk in het gedeelte gaan staan waar honden aangelijnd moeten en de vorige keer kwamen op dat stuk amper honden langs. Alleen bij 't vennetje zijn wel veel honden, maar denk niet dat we de paarden daar los doen ofzo
Monique: Wat een prachtige foto van jou en je hondje, straalt heel veel liefde uit
als Ik Macho los laat in het vennetje dan ben ik bang dat we hem niet meer zien.
alleen nog maar bubbels uit het waterblub blub blub
![]()
hij is ook zo klein
Jinte schreef:Klopt trouwens dit lijstje qua mensen die met mij meerijden op 1 mei?
Marjolijn - Marjoow (amersfoort)
Mark - Markkie8 (amersfoort)
Luna - Blanket (amersfoort)
Nikki - VisibreTeam
Samantha - Sammyy (Den Bosch)
Niniee rijdt waarschijnlijk ook met mij mee dus dan zit ik alweer vol
Was iedereen die vanaf Amersfoort mee rijdt er mee bekend dat ik graag een kleine bijdrage voor de benzine heb?(waarschijnlijk 7 a 8 euro)
Jinte schreef:We willen voornamelijk in het gedeelte gaan staan waar honden aangelijnd moeten en de vorige keer kwamen op dat stuk amper honden langs. Alleen bij 't vennetje zijn wel veel honden, maar denk niet dat we de paarden daar los doen ofzo