Stel dat de paarden al aan de balk staan dan heeft iedereen wel iets van oh die, die en die lijken me leuk...maar ik heb ook niks met een pepsi of snippie ofzo en ik heb ook echt me voorkeuren.....maar we weten het toch niet eerder dan zondag....en idd Marieke mag van mij ook wel als eerste kiezen, maar idd stel dat zij een paard kiest wat iemand anders ook onwijs leuk vind dan moet daar uiteraard wel overleg in zijn.....en ik spring overal wel op in principe als het maar geen pepsi of snippie ofzo is, marije enzo trekken mij ook niet zo erg....
eefje zowizo op only suus wilde volgens mij liever maxima of loulou (vlakke gangen)vind ik ook prima. Pepsi wil ik wel op maar in overleg met steph want weet dat zij hem ook leuk vind Zoals ik al zij, marije of snippie vind ik ook geen probleem
FeeKoolen
Geplaatst: 15-04-11 22:22
hee allemaal! zoals jullie al van Britt hebben gehoord, ik ga toch ook mee! ik ga met de trein heen (LEREEEEN!) en dan lekker huren en eten met jullie, zin in joh! en dan op de terugweg met de auto en dan word ik overhoord door brittje hahahaha maar even over het paarden-uitdeel-probleem. toen wij er vorige keer waren (ook met zijn 10en) gingen we met henk de wei in en zei hij van; die kan mee en die. en toen wilde ik heel graag op doenja en vroeg; mag die ook mee? en zei die; oke prima, kan raar doen, maar doe maar. dus best grote kans dat we gewoon de wei in mogen en zelf mogen paken. want we zijn nu ook weer met 4 leidingen! dus komt vast en zeker goed. en áls er paarden aan de balk staan offer ik me ook wel op;) KOOOMT GOED! heb er zin in! tooooot zondag!
tot zondag heb er zin in! finn en rexona mogen niet mee met verhuur of wel?
SsSimonee
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-11 22:24
Fee leuk dat je mee gaat. meet ik jou ook is haha
Britt_Sisi
Geplaatst: 15-04-11 22:25
leize staat er zowiezo niet bij zei henk tegen suus en duke ook niet, marije oid wil suus graag omdat ze gevallen is wil ze toch iets braafs, loulou wil ze ook wel
ik moet ook eentje die niet te hoog opgooit denk ik, moet even kijken of ik morgen kan paardrijden haha vast wel yaaaay feee