Omdat sommige hun geduld niet kunnen bewaren, en er nu toch niet zoveel meer zal veranderen aan de autoindeling, hierbij!!
Ik snap nou eigenlijk niet helemaal meer hoe we iedereen ophalen enzo.. Doen we nou dat de rijders van elke auto gewoon zelf bepalen of ze de mensen ophalen of hoe ze dat regelen, en dan met z'n alle afspreken bij de Makro om samen weg te rijden? Dan kunnen de mensen die niet makkelijk opgehaald kunnen worden ook naar de Makro toe komen.
Nog even een paar persoonlijke opmerkingen 
- Daphne, ik weet dat voor jou Didam (als Laura rijd dus) dichterbij is, maar bij Laura in de auto kan er één persoon minder en dan zou er meteen één auto extra bijkomen.
- Marie, zie hierboven, ik heb bij jou dus wel 1 persoon extra, dat scheelt 1 auto, dat was goed toch?
- Cenna, ik heb je bij Abby in de auto gezet omdat ik weet dat je die ook goed kent, maar mocht je echt bij Marie willen dan zijn er misschien mensen die willen ruilen
De autoindeling kan natuurlijk altijd op verzoek wel veranderd worden, maar overleg is sowieso wel nodig om het overzichtelijk te houden! 
Citaat:
Marianne Westervoort:
- Ayla Westervoort
- Michelle Westervoort
- Linda Westervoort
- Patricia de Steeg
Ellen-Rose Westervoort:
- Patricia Duiven
- Kirsten Duiven
Rachel Duiven:
- Nikki Duiven
- Silke Pannerden