oke ik heb haar gepbt! want in een 1,5 paard trailer moet toch ook makkelijk een shetlander passen en een paard?
japielover
Geplaatst: 27-12-10 21:40
LisaDijk schreef:
oke ik heb haar gepbt! want in een 1,5 paard trailer moet toch ook makkelijk een shetlander passen en een paard?
dat lijkt me wel
Detroit
Geplaatst: 27-12-10 21:43
LBfotografie schreef:
ik heb zin in morgen!
Ik ook
Jiss_ca
Geplaatst: 27-12-10 22:26
Zo hehe alles is geregeld voor morgen! Boaz en ik zijn er morgen rond een uur of 12, wss al iets eerder. Ik zal hem netjes inknotten en mooi maken, het is nog een jonkie dus ik denk dat jullie hem niet op hoeven te jagen want hij zal het hele gebeuren allemaal wel heel interessant vinden
ja gin dan doen we het denk kalm aan moet ook wel veilig zijn voor de paarden
Jiss_ca
Geplaatst: 27-12-10 22:44
Ja ik zit ook een beetje in over het terrein.. Want als het heel glad is ofzo dan vind ik het niet verantwoord om te gaan rijden. Maar goed daar komen we morgen pas achter natuurlijk..
Ik ben benieuwd naar morgen, ik ben ook aanwezig. Hoewel ik nauwelijks van huis durf te gaan.
Er is teveel in de buurt qua actie, en vrees dat dat steeds meer word
monique1983
Geplaatst: 27-12-10 22:46
ja idd na ja neem aan dat je zowiezo begint met stand foto's eigelijk want anders heb je met je stand foto's al zadels er op enzo
lijkt me ook niet zo leuk eigelijk of somigen paarden zijn wat dikker in het haar die dan bezweet raken door het rijden als je daarna nog portret zou maken komt ook niet zo mooi
LisaDijk
Geplaatst: 27-12-10 22:47
haha Mark en zijn politie, brandweer en ambulances wie weet wat er wel niet allemaal gaat gebeuren in soestduinen...
nee maar ik denk dat het wel veilig is voor de paarden, had vandaag een fotoshoot en op het gras/zand was het niet glad alleen wat stug omdat de sneeuw iets harder geworden was. alleen op wegen waar niet gepekeld was was het erg glad
maar anders laten jullie gewoon 1 keer rijfoto's maken door iemand die het leuk vind om rijfoto's te maken of we doen in de "pauze" een rij momentje ofzo
Ik wil wel graag rijfoto's:D En hij kan nogal druk zijn op vreemd terrein dus ik zit er liever op dan dat ik ernaast loop. Als we dan gaan, dan gaan we tenminste samen