De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 19:16

X_Audrey schreef:
wat een gave foto's zal wel super geweest zijn!

:j :j :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:24

Dames wat is dat nu.....ik ben de hele dag weg geweest en ik hoef maar 2 pagina's bij te lezen :D

Vandaag lekker een buitenrit gemaakt met Aqanto :)

kleinvosje

Re: De Tango's gaan dansen bij Hans Peter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 21:34

Haha, ja, sorry! Ben druk genoeg geweest, alle huishoudelijke dingen die zijn blijven liggen door de organisatie van de dag van gisteren, moesten nu gedaan worden natuurlijk...

Ik wilde eerst vanmiddag met dochterlief gaan rijden, alleen die huishoudelijke taken van hierboven lieten dat niet toe. Dus zelf maar gereden vanavond, wilde wat loswerken, maar Savanne wilde meer. Wat uitmondde in voor de grap eens een changement proberen, die ze keurig netjes sprong! totaal niet verwacht, wel helemaal blij ermee!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:06

Halloooo!!! Ik kan meekletsen *\o/* *\o/* *\o/*
Het was gisteren super! (Kim chapeau)

Een jaar geleden dacht ik dat ik nooit op m'n paardje kon gaan rijden en gisteren heeft hij zijn vuurdoop gehad en hebben we het beiden overleefd. Ik moet eerlijk zijn dat ik het erg eng vond en wat bang was. Die bak was ook echt heftig voor zo'n eerste keer. (die klapperende vlaggen }> )

Dit heeft zoveel vertrouwen gegeven dat de angst thuis nu helemaal weg is. Dat is erg goed voor de ontspanning.

Maartje (mijn dochter) was zwaar onder de indruk van alles en heeft morgen op school heel veel te vertellen.
De Tango's waren echt allemaal prachtig en Mr. Tango himself echt de koning. (hij beet Hans Peter tijdens de fotoshoot 8-) )

Ik ben erg blij dat ik erbij kon zijn en dat ik jullie allemaal "live"heb gezien.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:09

Jaaaa, eindelijk heb genoeg zinnige dingen gezegd hihi! Welkom in het topic ;-)!

Di soort dingen zijn zeker goed voor het vertrouwen. Wat je gisteren allemaal hebt gedaan ging zo goed, dan moet het thuis ook kunnen! Dat je bang was heb ik wel gemerkt, je was flink zenuwachtig van te voren! Ook op de foto's zie je nog wat spanning hihi! Nu gewoon verder werken met dit vertrouwen en lekker op wedstrijd gaan!

Oja, en mijn complimenten voor het schilderij, het is echt geweldig mooi!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:14

Ik dacht misschien nog een Tango dag en dat wat relaxter.(ook beter voor de foto's) :+

Thuis is er al veel meer ontspanning maar ik wist niet wat hij op vreemd terrein zou doen en wat ik zou kunnen verwachten. Een jaartje geleden ging hij al rennen als ik met m'n ogen knipperde.Ik ga m'n startkaart maar aanvragen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:16

Joh, dat laatste zou ik zeker doen! Nog een Tango-dag mag hoor, maar niet te snel hihi, eerst thuis weer oefenen!
Ben trouwens druk zat met wedstrijden rijden en jureren, , dus nog meer activiteiten erbij en mijn agenda gaat op tilt...!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:19

Was maar een grapje, niet op tilt slaan :) Ik ben ook blij dat het nu even wat rustiger is, was toch een redelijke voorbereiding maar zeker enorm de moeite waard!!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:21

Pff, gelukkig maar hihi! Nee, ik sla niet op tilt hoor, maar ben wel altijd druk met die paarden. Hoef ik zelf niet te starten, moet ik wel jureren, en dan is er ook wel eens een vriendin die omhoog zit qua voorlezer of zo. Druk met de wedstrijdsport dus hihi!

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:29

Wat een softie ben ik zeg, Alc die heeft sowieso vandaag vrij gekregen (hij is ook jarig :+ ) en morgen misschien ook nog :=
En jullie zijn allemaal al weer aan het rijden _O-

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:32

Ja joh, die spierpijn moet er toch uit? Niet alleen bij haar hihi! Hoewel ze vandaag vast al beweging in het land heeft gehad, ze had weer een flinke bijtafdruk op d'r dikbil staan van een van de mama-merries...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:33

Nou Iris hier ook een softie hoor :+ vandaag buitenrit (alleen gestapt) en morgen heeft hij vrij!
Maar dinsdag mag hij weer volop aan de bak, want zondag heb ik mijn 2e selectiewedstrijd!

Bianca ik had niet gemerkt dat je gespannen was, (ik was het eerste deel ook aan het afzadelen).
Maar ik had wel opgemerkt dat je dochter van oor tot oor glunderde *D wat was ze trots naast Tango en HP :j

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:37

Ze kan er nu nog niet van slapen (maaaammmmm ik zie edward, piepte ze, ik zeg, zeg dan even hallo. Dat kun je toch niet maken mam, bij zulke beroemde mensen :D )

Die foto gaat morgen mee naar school. Mam je deed het hartstikke goed, die van jou bokte het mooist, en bedankt schat.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:49

Ha ha kinderen kunnen de dingen zo leuk zeggen. Heb je alle pagina's sinds gister bekeken ik had een leuke foto van jullie en Tango geplaatst.
Nou ik denk dat Alcazar niet meer spierpijn heeft als anders, en hij mocht lekker de hele dag in de wei wandelen vond hij vast niet erg :D
Laatst bijgewerkt door JeaDH op 15-05-11 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:51

Ja Pizza die foto is super, ze was trots en blij ik heb je toen een pb gestuurd omdat ik nog niet in het topic kon.Dank je!

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:51

boleertje06 schreef:
Ze kan er nu nog niet van slapen (maaaammmmm ik zie edward, piepte ze, ik zeg, zeg dan even hallo. Dat kun je toch niet maken mam, bij zulke beroemde mensen :D )

Die foto gaat morgen mee naar school. Mam je deed het hartstikke goed, die van jou bokte het mooist, en bedankt schat.

Hahaha ik vond het ook apart hoor om ze zo in het echt te zien :D
Wij waren al erg vroeg (11u) en toen waren Hans Peter en Edward
allebei aan het trainen in een binnenbak. Wij liepen nietsvermoedend
langs en dan zie je ze ineens :oo Hans Peter die stopte direct en
stelde zich even voor, (niet dat dat nodig was natuurlijk :D ) en een
rondje later groette Edward ons een goede morgen!

Zo apart :D

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:55

Stukje clinic, Savanne en Bolero staan er ook nog een beetje op. Die enge fotograaf ook, gaat ie zitten... :+ haha

Bianca, leuk dat je nu ook mee kunt kletsen!
En Iris, die hond ja :')

Haha, wat zijn jullie een softies dan ja :P Ik had/heb nergens last van, haha. Con Amore ook niet. Ben direct na de tijd naar de manege geweest waar ik ooit begonnen ben met rijden, die bestaat 20 jaar en had feest. Was erg leuk om daar weer even te kijken. :)

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:56

Hmm geen pb ontvangen, maar geeft niet, ben blij dat jullie hem leuk vinden. Zelf vond ik het heel aandoenlijk zo'n stoere hengst zo lief naar zo'n klein(of word ze boos als ik dat zeg)meisje. Ik vind het wel knap hoor van jou, echt een vuurdoop als Bolero dit kan kun je zeker met hem op CC!

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:59

Wij waren de weg kwijt en vroegen bij een drukke bakkerij of mensen wisten waar de stal van Edward en Hans Peter was. Die mensen wisten echt niet over wie wij het hadden. Ja er zitten heel wat paardenboertjes hier in de buurt <<) . Uiteindelijk was er een vrouw die het wist (het was 5 min. verderop)

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:01

Dank je Pizza! echt een oppeper (hmm. toch eens gaan oefenen op pb tjes) En idd. hij reageerde erg lief en nieuwschierig op Maartje was erg vertederend, 2 min. later beet hij Hans Peter snel in zijn bodywarmer }>

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:05

boleertje06 schreef:
Wij waren de weg kwijt en vroegen bij een drukke bakkerij of mensen wisten waar de stal van Edward en Hans Peter was. Die mensen wisten echt niet over wie wij het hadden. Ja er zitten heel wat paardenboertjes hier in de buurt <<) . Uiteindelijk was er een vrouw die het wist (het was 5 min. verderop)

Die mensen van het B & B waar wij zaten ook niet. Hebben zelf nota bene een pension stal. Die is wel meer gericht op recreatieve ruiters maar ze wonen op 4 km afstand :evaw:

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:06

Haha, wat grappig dat niemand de weg kan wijzen dan! Dat lijkt me raar, verwacht je toch wel. Helemaal van het B&B waar je je paard mee kunt nemen!

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:08

Het filmpje ziet er erg netjes uit Jolanda, aangezien jullie alle drie nogal stuiterend binnen kwamen.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:14

Bedankt Jeanette, haha, alle Tango's kwamen nogal bang binnen. :+ Wel grappig dat ze dat eigenlijk allemaal hadden. Maar ik vond het erg vooruitgaan, kon later overal wel langsrijden.
Zo lekker rijden als thuis lukt toch niet, maar voor zo'n enorm kijkerig gebeuren vind ik het erg goed gegaan. Achteraf was ik nog verbaasd dat niemand eraf gevallen is ofzo! Is toch allemaal goed gegaan! En we konden zelfs met alle paarden op de foto! :D

Bianca70

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 23:16

Leuk Jolanda klein stukje film. jouw paardje liep mooi!
Die fotograaf was erg eng ja. Volgende week aan mijn instructeur vragen of hij naast de bak gaat liggen, want dat stukje, daar hebben we nog wat moeite mee :D :D