Wat ik hoorde van een vriend van me die ook vorig jaar naar Chersonissos is geweest, is dat je heel snel een voedselvergiftiging kunt oplopen door dat eten daar in die appartementen (wat wij dus hebben). Denk zeg het ff.
Steef_
Geplaatst: 09-03-10 23:01
da's onzin en dat kan zeker niet in een restaurant Yeah right.. 't enige waarmee je altijd op moet passen in zulke landen is kraanwater en dus ook schepijs ed.
jeetje, ik maak me er echt zo niet druk om ! Ik heb er zin an! whaaaah
Het was maar een mededeling hoor. Ik heb geen zin in enge ziektes als ik daar zit. En dit is wat ik gehoord heb. That's it.
Steef_
Geplaatst: 09-03-10 23:11
ik ook niet, maar ik wil alleenmaar zeggen, maak je niet druk, we moeten nu niet ineens van 't ergste uitgaan.. we zien wel, waarscheinlijk valt het reuze mee en anders ach.. dan verzinnen we wat anders!
Overal staan recensies dat het eten niet super is. Maar goed, we zien daar wel hoe het is. Anders wordt het of zelf koken of goedkoop uit eten, schijnt daar niet heel duur te zijn.
In andere plaatsen kun je ook een voedselvergiftiging oplopen, maar in de recenties staat idd dat het eten niet al te best is. Maar dat zien we wel joh, komt wel goed