Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:had een heel verhaal getypt en internet doet het niet! heeft zin om hier de pc ,modem en router uit het raam te flikkeren!!!!
ik ga nog een keer kort proberen te verwoorden wat ik net allemaal typte
ik zal misschien meniggeen tegen het zere been schoppen maar so be it
ik zie hier mindcontroling door een aantal kilo's
vooral bij sanne
sanne je beweegt en ben NIET dik, zelfs niet eens echt stevig of volrond
wat is er moeilijk aan om jezelf te accepteren zoals je bent?
als je gewoon gezond eet en normaal beweegt, misschien eens bedacht dat dit gewoon je lichaamsbouw is?
ik heb ook en "lelijk" lichaam gekregen na de jongens
en wil graag de kilo's weg hebben,maar anderzijds denk ik ach ik weet ok wel dat ik nu wat ouder ben en het na de bevalling nooit meer wordt als daarvoor...laat het maar zo...
ik zeg niet dat als je heel dik bent dat je er niks aan moet doen
maar ik heb alle mensen gezien IRL en ik vind niemand dik
sommige misschien lekker stevig
en sanne daar val jij niet onder
HubbaBubba schreef:Jaa maaaaaaaaaaaar
Ik heb wel een blubberbuik(je) en die wil ik graag kwijt...
Mag dat wel
tuurlijk mag dat! maar dat los je niet op met dieeten maar met buikspieroefeningen![]()
Vanaf Januari ga ik gewoon eten en niet zoals ik nu doe.
Nu is het smorgens een koppie yoghurt en verder de hele dag niks (op een cupa a soupie na) en s'avonds prop ik mezelf vol VERKEERD
juistem, helemaal verkeerd!! je lichaam gaat namelijk JUIST vet opslaan als je er tekort van eet
je lichaam gaat dus 3 x zoveel proberen op te slaan en die ene keer dat je dan vet eet wordt alles maar dan ook alles vastgehouden
indien je lichaam teveel vetten binnenkrijgt, gaat ie vetten afstoten....want teveel vet is niet goed, je lichaam kan dit dus prima zelf reguleren mits de verbrandingshaard werkt zoals die behoort
wil je een betere vetverbranding en daarbij ook energie en een happy fealing? dan is hardlopen dus de oplossing!
ik heb dit 2 jaar gedaan en kan je er veel over vertellen
Ik ga vanaf 4 januari, smorgens 2 of 3 crackers met kaas of vleeswaren eten, tussen de middag 3 of 4 donkerbruine boterhammen en s'avonds een normaal portie avond eten.
Das niet echt dieten dan toch??
En als het me niet lukt ga ik naar een dietiste om hulp te zoeken bij het normaal leren eten.
waarom een dietist als het vrij makkelijk zelf in te vullen in
kijk maar gewoon naar voedingsschijven op internet, goed gevarieerd eten is al heel belangrijk, en aangezien we zoveel eten in NL hebben kan je 3 weken lang lekker eten zonder een dag hetzelfde
gewoon normaal eten van ma-vr
jezelf in het weekend toestaan 1 malig iets lekkers te geven....bijv 1 snicker, 1 frikandeltje. of dergelijk
heel goed voor je verbranding
die vetten heb je namelijk nodig om de vastzittende vetten mee te verbranden
Ik vreet namelijk alles wat los en vast zit en das niet goed.
Dus je hebt wel gelijk Natas!
Ik vind mezelf niet dik maar wel stevig en aangezien ik geen aanleg heb om dik te worden is m'n lichaam waarschijnlijk snel weer zoals het hoort te zijn
half jaar hooguit als je echt je best doet, maar let wel, te snel is niet goed![]()
Nu ik dit typ staan boven m'n tekst 3 reclamedingetjes de 1 zegt:
7 tips voor een plat buikje
de ander:
Voeding die je vetverbranding stimuleert
en de laatste:
1 "trucje" om eetbuien te verslaan
Ik zal is op de laatste drukken
Maar ik denk echt dat als ik overdag normaal eet dat ik s'avonds geen vreetbuien heb!
HubbaBubba schreef:Ik denk dat ik aan 2 paarden rijden, minimaal 3 uur wandelen en daarbij nog zo'n 4 a 5 uur in en uit de auto moet springen, stallen+paddock uitmesten wel genoeg beweging heb...