Ik ben echt heel benieuwd, voor het eerst dat ik iets met western ga doen Misschien moet ik eens iemand zoeken voor een spoedcursus dat ik er niet helemaal blanco in stap
Hihi het lijkt me idd wel lekker zitten Ook een stuk steviger. Ik zal eens contact opnemen met een bokker met wie ik toen naar de hei ben geweest, zij heeft een westernzadel op dr paard liggen, misschien mag ik het eens uitproberen
haha, ja leuk! nog maar 1 maandje zit er wel een beetje op te wachten, kijken of western echt iets voor mij is, dan weet ik of mijn nieuwe zadel toch niet misschien een western moet worden
Even het topic leven inblazen .. Oh lin, nessa-lin en ik gaan met de trein vanwege mijn omstandigheden .. dus we kunnen je nu niet meer oppikken .. weet niet of de treinen op elkaar afgestemd kunnen worden ? Dat we elkaar halverwege ontmoeten ?!
Heb je al iets gevonden lin !? Moeten we al iets van een lijstje maken wie waar en hoe laat etc ? of is dat te vroeg ? Hoe laar we bij lon moeten zijn bv .. pfff heb er echt zin in !