Ik heb hier nog geen uurrooster van november, ga morgen kijken hoe of wat, ga proberen te regelen dak die vrijdag de vroege heb en die zaterdag ook liefst nie moet werken of nie te vroeg. Heb gezien dak ook nog pakken congé heb dus das mss een idee
Goed, dan zijn we al met 2 Jaana?? Zal dan morgen tegen vriendje zeggen dat het wat moeilijk is dat hij mee gaat. Maar goed, kvond het toch eigenlijk al lastig aangezien hij der niemand kent...
Goh hij mag wel mee zi, de mijne doet da gewoon echt van geen kanten graag weggaan. Gaan eten vind hij wel leuk. Ma ik vind het prima alst alleen the girls is
Goh ja ik vind da ook wel eens fijn ze En ja ik vind het zowieso lastig als hij dan niemand kent, voel ik mij zo verplicht om der constant bij te blijven enzo. En ja ik babbel nogal graag met iedereen
SofieHavan
Geplaatst: 13-10-09 12:34
Ik wil eigenlijk ook wel mee naar HROV feestje wie gaat daar eigenlijk allemaal naar toe? 6 november is in principe wel goed, maar ik dacht dat mijn mama dan op reis was en dan eu heb ik graag het huis voor mij alleen
ik wil eigenlijk ook wel mee zowel feestje als etentje. kan van zover op voorhand nog niet zeggen of het gaat lukken ivm werk maar ik doe mijn best om die datum vrij te houden!
Ik heb gevraagd tot wanneer ik tickets kan bestellen, van zodra ik antwoord heb dan zal ik het hier ook neerzetten. Tegen die datum moet ik dus weten wie mee wil en kan
ik dacht al euhm Isabelle, 't was toch HROV dan ook? maar ideaal! een vrijdag dan moet ik geen les bij paul afzeggen ook, da komt wel goed ze! Ga het nog eens onderzoeken maar lijkt mij wel leuk, eten en feest!
oké ik ook maar wacht idd nog ff met bestellen mss best, 'k heb lijk echt zoiets in mijn hoofd zitten dak te doen had maar kan er al 2 dagen niet opkomen (lang leve mijn blanco agenda die ik te weinig gebruik ) maar 't lijkt mij wel vrééééé wijs, op zen Gentsch
Izzy19
Geplaatst: 13-10-09 22:50
Izzy19 schreef:
Ok, ff lijstje maken dan: Isabelle Femke Laura Jaana Sofie(havan)?? ...
Ja, ik ga de kaarten op 31 oktober bestellen, dus tegen dan zeker zijn hé