Ik vond het alleszins een heel BRAAF paardje. Als je wilt hobbelen, hobbel dan en ga niet bij elk halthouden uit pure gewoonte nog even gauw links-rechts trekken.
Koper
Geplaatst: 16-07-09 01:32
Tja... die vrouw leek me zomaar iemand waar je dat er niet meer uit gaat krijgen
Die dame natuurlijk. De Tinker zal een project worden, maar van elk paard valt íets te maken. En dan bedoel ik geen super dressuur- of spring- of westernpaard, maar wél een paardje wat aan je been loopt en dan misschien ook nog eens na wil geven.
Slaapwel! Alaska is bijna afgelopen, dan ga ik ook.
Koper
Geplaatst: 16-07-09 01:49
Alaska?
Nou ja. Welterusten!
R0X
Geplaatst: 16-07-09 08:57
Mogguh!
Wat een geroddel hier zeg, tjeeee! Echt boktig! Maarruh...inderdaad, wat een figuur hehe...
Kunnen we volgende keer niet via 'mijn' friesjes door naar Gent rijden? Kunnen we allemaal friesjes (én een bruine KWPN) meeten en met wat geluk veulens. En rijden natuurlijk! Of effe met de kar weg. Of of ofuuh!!!!! Wooohhhaaoo (of hoe zeg je het?) rustig Rox! Nu al hieper? Wordt straks wat op het clowne-peerd.
Anoniem
Geplaatst: 16-07-09 10:19
hestejente schreef:
insun schreef:
Veel ontzag voor d'r been had hij ook niet echt.
Nee, niet echt he?
Dat stonden wij toen ook al te concluderen, ghehe
Ik had dat beest best willen uitproberen hoor. Kon 'ie ook eens voelen hoe een zachte hand en een consequente aanpak wat betreft 'aan het been zijn' voelt (geen reactie = tikje met de zweep). Je verbaast je hoe snel zo'n knol, zelfs zo'n slome tinker, dan luistert naar je been.
Poes, geweldig hoe je dat beschreef van die tik. Jaaaa, tuuuuuurlijk, een vliegje! Wel een beetje grote dan, met een cap op.