Scheelt ook een hoop centjes.
En geloof me, we hebben uiteindelijk veel te veel. Als ik zie hoeveel we nog overhadden van mn verjaardag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anshrop schreef:Twinklebel schreef:Moet ik ze anders meenemen AM? Ik moet zaterdag werken, heb je echte van de bakker, neem ik ze gesneden mee!
kijk, aan dat soort mensen heb je wat!!!! Verrekenen we ze hier wel weer met de boodschappen centjesperfect geregeld lijkt me zo!! Iemand die bij de slager werkt, ????????
oeh pesto oeh
anshrop schreef:helemaal goed!! (Volgende persoon die afzegt zonder MEGA goede reden krijgt straf van tante! En tante heeft een gruwelijk gemeen assortiment aan straffen!)
Diaan, waar hadden we die plank met spijkers ook al weer gezet????, die zijn nu flink geroest want ons do'tje heeft hem al hele tijd niet meer nodig gehad!
ykja schreef:meiden ik beloof niets mara ik voel me al wat beter,...
mag ook wel als je in 26 uur 24 uur hebt geslapen.
misschien dat iemand mij het aders kan doorgevenw aar we verwacht worden?
Breghje schreef:ykja schreef:meiden ik beloof niets mara ik voel me al wat beter,...
mag ook wel als je in 26 uur 24 uur hebt geslapen.
misschien dat iemand mij het aders kan doorgevenw aar we verwacht worden?
Ik heb het adres, en ik kan je oppikken eventueel dan hoef je niet zelf te rijden als je wel wil maar nog net iets gammel bent bv.
ykja schreef:Breghje schreef:
Ik heb het adres, en ik kan je oppikken eventueel dan hoef je niet zelf te rijden als je wel wil maar nog net iets gammel bent bv.
klinkt aanlokkelijk maar is dat niet omrijden voor jou?
ik ken nijmegen redelijk goed aangezien ik daar werk dus met autorijden ben ikniet zo bang .
en voel i me niet goed dan rijd ik gewoon naar het ziekenhuis e n crash daar op een piketkamer