Ik twijfel nog of ik kom! want ik heb het wel goed gemaakt, en als flc nu weer gewoon 't oude flc wordt, met gezellige tijden enzo, dan ga ik wel mee denk ik
en me papa en mama gaan vanavond overleggen of ik mag haha heb even gezegd dat ik bijna iedereen van jullie al eens heb ontmoet, moet lukken dan
intral
Geplaatst: 22-04-09 15:10
als robin komt en niet wil dat ik meega, dan kom ik niet . Dat lijkt me heel erg simpel toch? Ik besef wel dat wát ik heb gedaan fout was, maar sorry hoor , ik ga het proberen uit te praten met robin ( als ze dat wil ) . maar op dat moment ging het overal heel erg k.u.t. en dan heeft er helemaal niks mee te maken, dat weet ik , maar ik moest het even op iemand afreageren, en sorry robin, dara was jij het slachtoffer van. nu kan iedereen natuurlijk in protest gaan, 't maakt me niet uit, scheld me maar uit voor weet ik het wat . 't kan me niet meer schelen dat ik lelijkerd ect. wordt genoemd hoor, dus leef je maaar lekker uit op me en wordt maar heel boos om wat ik heb gedaan. en dit is niet banketstaaf of hard bedoeld hoor
Laatst bijgewerkt door intral op 22-04-09 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt