Jahoor, volgens mij is ie netjes zwart. Alleen beetje rond haar kont niet, daar zie je nog dat je bewerkt hebt. Enne, wel een heel grappig effect, beetje vervormd. Hoofd lijkt echt heel groot in verhouding met lijf. En misschien was ook die tip van Femke hier wel toepasselijk: zorg dat je er geen hals afsnijdt. Is hier net ietsje teveel gedaan. Maar ik vind hem wel stoer als blackfoto.
hahah idd er stond niet meer op de foto zal ze straks even beter bekijken maar ben neva aan het voeden.. en die plaste net door haar luier heen over mij heen :S
haha idd is ook niet de beste maar was neva aan het voeden en aan het bewerken.. vriend lief had de verkeerde luier om gedaan.. leuk.......... neva plast en zo door de kleren heen en over mij heen.. en bedankt haha.. ik ga de foto's even bekijken alleen mijn lap is een soort van gecrasst dus heb geen 1 fotobewerkings prog meer op mijn lap die het doet en op de gewone pc bewerken is geen succes omdat die op de tv staat ( het beeldscherm..) daan ben heeeeeel benieuwd naar jouw foto's kom op meiden showen haha.. vind het gezellie
Jah, had nog tegen Jacq gezegd dat jullie hem mochten pakken, maar voor zover ik begreep hadden jullie geen tijd meer over... Aaaah heb al een hele leuk binnen Nice Volgende cursus mag bèst weer bij ons op stal hahaha