het weekend van 10 september kunnen wij niet, dan is HE.
Voor mij liefste in oktober of later.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloes schreef:Vanaf oktober is inderdaad het handigste
Bezine/treinkosten verschillen natuurlijk per persoon. En je moet nog boodschappen hebben, ik denk dat het het handigste is om af te spreken dat iedereen wat haalt bij de supermarkt? Anders moet een iemand alles meenemen, en dat is veel
Dat 2 mensen bijvoorbeeld het ontbijt regelen, anderen het avondeten, 2 andere tussendoortjes enz enz enz?
Het is in Otterlo, vlakbij Ede, op de Veluwe dus. Voor mij&Marlies 40 minuutjes rijden
Citaat:WEEKEND WEG!! WIE GAAT ERMEE??
Wie
Daan
Nel
Marloes
San
Marlies
Nans onder voorbehoud van werk
Linda onder voorbehoud van werk
Ilona onder voorbehoud van werk/toekomstplannen
Datum
Maakt nog niet veel uit, zolang het maar niet met kerst en andere feestdagen ivm werk.
Marloes: Het liefst in een vakantie..
Bellatrix schreef:Klinkt idd goed. Moeten alleen niet vergeten dat er ook nog benzine/trein en eetkosten bij komen. En drank natuurlijk.
het weekend van 10 september kunnen wij niet, dan is HE.
Voor mij liefste in oktober of later.
Marloes schreef:Vanaf oktober is inderdaad het handigste
Bezine/treinkosten verschillen natuurlijk per persoon. En je moet nog boodschappen hebben, ik denk dat het het handigste is om af te spreken dat iedereen wat haalt bij de supermarkt? Anders moet een iemand alles meenemen, en dat is veel
Dat 2 mensen bijvoorbeeld het ontbijt regelen, anderen het avondeten, 2 andere tussendoortjes enz enz enz?
Het is in Otterlo, vlakbij Ede, op de Veluwe dus. Voor mij&Marlies 40 minuutjes rijden
Nessa schreef:Citaat:Weekendje weg op de Veluwe
10 september
-
-
24 september
- Marloes
- Nelleke
- Danielle
22 oktober
- Marloes
- Nelleke
- Marlies