Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:Maar dan nog blijft staan dat als ik het niet zie zitten mbt teveel vreemde huurpaarden erbij, dan gaan wij alleen op pad

Men mag zich gerust bij me aansluiten...
Aman was gewoon losgooien en kijken

Maya schreef:Nou jongens, we zijn eruit. Amy blijft thuis en Dewi gaat meeSiet gaat dan op Aman.
Maar dan nog blijft staan dat als ik het niet zie zitten mbt teveel vreemde huurpaarden erbij, dan gaan wij alleen op pad
want Annique / Lordj rijdt ook op een huurpaard mee
En misschien wel andere TP-gangers met eigen paard die geen probleem met het tempo hebben.
Het is allemaal een 'stel dat...' kwestie.Maya schreef:Dat doe je sowieso niet in je eentjewant Annique / Lordj rijdt ook op een huurpaard mee
En misschien wel andere TP-gangers met eigen paard die geen probleem met het tempo hebben.
En dat kunnen we dus pas dat weekend doorgeven en niet op voorhandHet is allemaal een 'stel dat...' kwestie.
En heel bot wellicht, maar ik kies voor mijn eigen paarden in deze kwestie.
Ik zal namelijk toch moeten reserveren denk ik, en ik ging naar LOZ om jullie te leren kennen, terwijl we een heerlijke rit maakten. Als ik dan vervolgens bijna niemand zie/spreek heeft het weinig zin. Tenminste.... dan is het wel erg ver rijden, en erg veel gedoe.....
MAW : het is wel handig voor hun natuurlijk, maar als wij nou vrijdag doorgeven dat er zondag nog iemand mee wilt rijden, dan zal daar in de meeste gevallen wel een mouw aan te passen zijn.

of anders idd ook onze eigen weg mogen gaan met dus ook de huurpaardjes erbij
straks gewoon weer vanalles kan/ mag en we dus gewoon gezellig mee kunnen doen
(evt aangepast)
*slaat t "held op sokken" zijn vast aan de kant*
of op stalen Ros
)
Misschien kunnen er nog dingen toegevoegd worden.. 
Citaat:Iedereen : Eigen mok!
Joyce: zelfgemaakte gevulde speculaas, taart!
Sita : Cd's, chipjes, cup a soup.
Timokyana: willekeurige borrel(jammer dat ik moet rijden)
Maya : aanmaakmokkakoffie
Grid : aanmaakcaramelkoffie
l0rdj : dropjes en ander snoepwerk
Berdien : Arretjescake + chips
Euh....
In de auto? Speakers op vol volume?

Sowwy..
Wat een zooi allemaal in die auto he!
Achterbank plat en alles erin maar