ja linda heb al een paardje voor je geregeld er waren tien besproken zei de vrouw van het fjorden paard maar nu met de die van linda der bij zijn het er elf
priscilla weet jij zeker dat je een paard hebt besproken?? heb van morgen gebeld en der stonden maar 10 op papier en ik heb gebeld voor linda dus dat kwam in een totaal op 11 zei ze!!!! mvg tinie
Ik ga zometeen belle naar het fjordenpaard ik ga zeggen dat er 3 eigenpaarden mee gaan en dat er nog iemand bij komt ik dus en dat ik graag op Ginger wil
Ik heb naar het fjordenpaard gebeld ik heb gezegt dat ik er bij wou komen en ze zij dat er vanochtent ook iemand al had gebeld dus het zijn in totaal 12 die er mee gaan met de buitenrit zij ze ze heeft er nu 12 op de lijst staan ern uhh
nog ff wat er zijn een paar paarden op vakantie dus het kan zijn dat je niet op het paard gaat die je graag wou dus dat moest ik ff zeggen en ik eb ook gezegt dat er 3 eigen paarden mee gingen dat vond ze ook goed..
nou ja dat is dus algedaan als je nog meer vragen hebt wat ze nog zij of wat ik heb gezegt stuur me dan ff een bericht of gewoon hier op het topiq (K)
dan heefd iedereen nu gelukig een paard of pony en ja ze wist al dat ik met twee anderen met eigen paarden kwam en het was geen probleem dat de trailers daar stonden!!!
Oke gelukkig dus ik heb het goed gedaan:P nou als Ginger der is wil ik op Ginger als Ginger er niet is dan wil ik graag op bibi nou ja ik wil inierdergeval wel een snelle hebben maakt niet uit als ie soms bokt ik wil ook niet op een paard of pony zitten die poeslief is dat had ik vroeger wel dat ik op russtige paarden/pony`s wou maar dat is nu niet echt meer zoo ik wil ook niet ! op een fjort:P:P:P
wie wil er graag op een rustige dan kunne we daar rekening mee houden
Nou ja dan spreek ik jullie vamiddag wel weer ik ga zoo naar school geen zin in maarja het moet!:P Doeii
Word echt leuk deze boktmeeting we gaan er wel wat van maken vet hard in rengalop Springen!!:D heuvels op
hoeveel gaan er nu in totaal mee dan ??/ zijn die hindernissen dan verstel baar dat je ze hoger kan doen??? meende dat het niks voor stelde? dat het maar boom stametjes waren??