Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LDRD schreef:Al iets bekend of Ubi van de partij kan zijn. Vraag het even omdat er dan eventueel nog een kuurtje in elkaar gedraaid moet worden en anders wordt het wel heel kort dag namelijk.
.Citaat:Kontakt gehad en zij kan 4 paarden hebben. ( vlakbij en lopend te doen) Wel stro, hooi en eten meenemen. Zij heeft ook een telefoonnr. van een vriendin gegeven (ook in Hooge Mierde op 2 Km ) die meer paarden kan hebben en er beter op voorbereid is. Zij vroeg eerst daar te proberen. Mocht het daar niet lukken kunnen we met 4 paarden bij de 1e terecht
roxy10 schreef:.Citaat:Kontakt gehad en zij kan 4 paarden hebben. ( vlakbij en lopend te doen) Wel stro, hooi en eten meenemen. Zij heeft ook een telefoonnr. van een vriendin gegeven (ook in Hooge Mierde op 2 Km ) die meer paarden kan hebben en er beter op voorbereid is. Zij vroeg eerst daar te proberen. Mocht het daar niet lukken kunnen we met 4 paarden bij de 1e terecht
Ik heb de vriendin gebeld en die heeft plaats voor 1 paard.
Dus voor 5 paarden voorlopig een stal. Maar er willen 6 mensen een stal.
Ik heb vandaag al "tig" keer gebeld maar de telefoon wordt niet aangenomen.
Ik moet dadelijk weg dus zal ik het morgen proberen voor de laatste stal.
Loezoe schreef:Even een ander vraagje: hoeveel tijd zit er tussen Imke met OOSeven en de eerste groep? want als daar niks tussen zit zou ik dus een groot deel van OOSeven moet missen om Uuf los te rijden wat ik best jammer zou vinden...
Quir schreef:Loezoe schreef:Even een ander vraagje: hoeveel tijd zit er tussen Imke met OOSeven en de eerste groep? want als daar niks tussen zit zou ik dus een groot deel van OOSeven moet missen om Uuf los te rijden wat ik best jammer zou vinden...
Ja daar dacht ik dus nog geen 5 minuten ook aan. Oke, ik zit dan wel pas in groep 3. Maar ik denk wel eerlijk gezegd dat er wat tijd tussen moet zitten, want het draait natuurlijk om OO Seven en dan is het niet leuk als je een stuk van hem mist, omdat je je eigen al klaar moet gaan maken..
Javayo schreef:Ik heb nog geen programma gekregen van Isabel, maar ik neem aan dat ze daar wel rekening mee houdt? want uiteindelijk komen we toch in de 1e plaats op OOseven te zien!! Als ze er in haar planning nog geen rekening mee heeft gehouden, dan probeer ik dat er nog in te fietsen... hooguit moet de rest zich dan tussendoor vermaken met de stallen en paarden daar te bekijken terwijl de eerste groep gaat opzadelen/losrijden.
roxy10 schreef:.Citaat:Kontakt gehad en zij kan 4 paarden hebben. ( vlakbij en lopend te doen) Wel stro, hooi en eten meenemen. Zij heeft ook een telefoonnr. van een vriendin gegeven (ook in Hooge Mierde op 2 Km ) die meer paarden kan hebben en er beter op voorbereid is. Zij vroeg eerst daar te proberen. Mocht het daar niet lukken kunnen we met 4 paarden bij de 1e terecht
Ik heb de vriendin gebeld en die heeft plaats voor 1 paard.
Dus voor 5 paarden voorlopig een stal. Maar er willen 6 mensen een stal.
Ik heb vandaag al "tig" keer gebeld maar de telefoon wordt niet aangenomen.
Ik moet dadelijk weg dus zal ik het morgen proberen voor de laatste stal.
mirjamalvaro schreef:Ik heb eventueel nog 4 witte bandages voor iemand liggen, dan heb ik er ook nog 4 voor Ursel