Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
krissie1985 schreef:oliebol.....
ik heb nog niks van marjolein gehoord, heb haar als gesmst.. maar krijg niks terug...
toch maar voor de zekerheid een routeplanner maken denk ik!!
Liins schreef:MooiDan weet ik zeker dat ik goed terrecht kom, ik denk dat ik me pet opdoe! Dus als jullie een verdwaalt in een 'bruin gekleden met witte pet iemand' zien lopen weten jullie dat ik het bent
chantycom schreef:krissie1985 schreef:oliebol.....
ik heb nog niks van marjolein gehoord, heb haar als gesmst.. maar krijg niks terug...
toch maar voor de zekerheid een routeplanner maken denk ik!!
ik heb haar gepbt maar ook nog niks terug
maar vanmiddag zei ze dat ze om .. uurbij jouw zou zijn om towa in laden
krissie1985 schreef:Liins schreef:MooiDan weet ik zeker dat ik goed terrecht kom, ik denk dat ik me pet opdoe! Dus als jullie een verdwaalt in een 'bruin gekleden met witte pet iemand' zien lopen weten jullie dat ik het bent
kijk dat scheelt.. zo herkennen we je wel linsey, hahahahaa
ik heb een roze pet op, met daarop de naam Towa hahahahha
Dan weten jullie vast wel wie ik ben
Citaat:kijk dat scheelt.. zo herkennen we je wel linsey, hahahahaa
ik heb een roze pet op, met daarop de naam Towa hahahahha
Dan weten jullie vast wel wie ik ben
Citaat:ikke een beige met commando erop
Liins schreef:Ik een witte met bling blingHeb geen idee waar ik inhemels naam een pet kan laten maken met naam van shannon
haha! Maja ik ga nu echt anders kan ik er morgen niet uitkomen..
krissie1985 schreef:Liins schreef:Ik een witte met bling blingHeb geen idee waar ik inhemels naam een pet kan laten maken met naam van shannon
haha! Maja ik ga nu echt anders kan ik er morgen niet uitkomen..
Dit kun je laten doen, bij horsepower in Heino!!!
Liins schreef:Nou ik heb mezelf voorgenomen om lekker op de computer te blijven, Heb weer heel leuk fijn ruzie met me moederen waarover idd, over me kamer.. Lins je kamer is een puinzooi, ja als ik morgen van de rit terugkom ruim ik het op en ja dan zegt zij weer nee voordat ja mam dat kan niet dat zou betekenen dat ik om 5uur ofzo me bed uit moet.
Achja, Ik meld me dus weer.. We zijn over 45min ong. Nachtbrakers op bokt
Krista; OhhhKost gewoon 7,50? net als op een dekje. Ga er binnenkort toch weer heen dus ja dan laat ik het direct doen.. Ik ga wel eerst zorgen voor een donkerblauwe pet want heb ook donkerblauwe bandages en sharbrak