Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
singasong schreef:Wie er meewillen:
- Sabine ( Sabinee_ )
- Inge (Tjitseee) (waarschijnlijk met nog iemand)
- Babeth (Babeth)
- Marit met Niek (singasong)
-Larissa ( Rissjuh17)
- Nefertete
- Eroslover
singasong schreef:Ik ben al helemaal geen mens van 'setjes'. Je ziet wel eens mutsen die bij hun sjabrakje een zelfde rijbroek aan hebbenHeb laatst nog wel een mooi dekje gekregen voor mijn verjaardag in een bruine kleur. Staat erg mooi vind ik zelf. Verder heeft Niek voor altijd leren peesbeschermers en zwart/bruine strijklappen achter. Voorheen had ik alles in het zwart maar dat werd toch wel een beetje saai
![]()
En v.w.b. mijzelf ga ik al tijd voor het 'praktisch' en niet zo zeer voor het 'mooie'. Alhoewel ik wel een paar mooie nieuwe leren rijlaarzen heb. Doe ze denk ik niet aan zondag want dat is zonde, misschien worden ze wel vies
eroslover schreef:ok we zien dan wel hoe iedereen eruit ziet. Mijn paardje heeft echt een mega wintervacht nu heb helaas geen uitrijdeken dus kan niet met een deken rijden. ze heeft wel een gewone zweetdeken maar daar kan ze niet echt mee bereden worden. Maar goed we gaan toch niet hard dus zal het zweten wel mee vallen hoop ik
@ kopenhagen ik zal wel willlen maar ik heb geen trailer
Citaat:Tuurlijk
Ik zag dat je woensdag wendy les ging geven Zal je dan nog wel zien, heb voor wendy les