Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rakkertje13 schreef:@ Klaasje ken jij xxsweet dannee toch
Zal effe zoeke geluksvogel
geluksvogel schreef:danke rakkertje13
Mactime schreef:Ik woon in jubbega ligt naast gorredijk en heerenveen
friesjeessss schreef:dan ben ik er wel om 13.00 (als ze normaal doorloopt en niet de hele tijd loopt te dribbelen)
friesjeessss schreef:ik heb gisteravond Rymkje weer gereden, en op de weg heen naar les ging het opzich wel goed, maar de terug was ze wel heel druk, moest een scooter langs, ging ze naar staan trappen enzo, t lijkt me niet echt een goed idee als ik alleen met haar daarheen rij.. moeten veel auto's langs die weg enz.. maar marjolein jij moet toch ook uit boornbergem komen? kunnen wij dan niet samen daarheen rijden, dan is ze wat rustiger..
friesjeessss schreef:okje weet wel waar ze staat toch?
geluksvogel schreef:waar spreken we af?
_Marjolein_ schreef:friesjeessss schreef:okje weet wel waar ze staat toch?
Jaa ik weet waar ze staat
En ik ken de eigenaar ook wel
Hoe laat spreken we af? En waar? Moet ik je komen ophalen?
friesjeessss schreef:ja dat dacht ik ook die mensen die bij huisman weg moeten komen, dan kunnen we net zo goed met zn allen er heen rijden![]()
zeg het maar marjolein ik weet niet of je om moet rijden om mij daar op te halen?
_Marjolein_ schreef:friesjeessss schreef:ja dat dacht ik ook die mensen die bij huisman weg moeten komen, dan kunnen we net zo goed met zn allen er heen rijden![]()
zeg het maar marjolein ik weet niet of je om moet rijden om mij daar op te halen?
Nee hoor, ik rij gewoon over de Skeanewei (of hoe je het ook maar schrijft) en dan haal ik je wel op bij het Fries paarden centrum!
Weet niet of Layla druk is, maar dat zien we dan wel weer
Die anderen moeten ook even op bokt komen, kunnen we gelijk daar wat mee regelen!
poison1 schreef:hey ik woon in dokkum zijn er meer bokkers in dokkum???