maar oke ik ging dus leren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flew schreef:Ik mag niet van mn ouders. 7 mei hebben Nans en ik onze eerste wedstrijd, dus we moeten 4 en 5 mei gewoon trainen enzo zodat we 7 mei fit zijn.
Flew schreef:Ja hallo. Je kunt wel pissed op mij doen, maar ik mag gewoon niet van mn ouders, daar kan ik niks aan doen, ik wóón bij hun, weet je.
Ilkkah schreef:Citaat:*zet even alles op een rijtje*
Wie komen er:
1 Ilkkah * Nathalie, 16 jaar
2 crazy_funky * Priscilla 20 jaar
3 Calanddra * Jennifer, 17 jaar
4 Aliesje * Alisa , 17 jaar
5 Mietje * Evelyn, 18 jaar
6 Blondy_love * Ilse, 15 jaar
7 Inky_devil* Inge, 21 jaar
8 SnelleMarz *Marcia, 17 jaar
9 Myra *Myra, 16 jaar (tegen die tijd 17)
Waar wordt het gehouden:
Boxtel, bij Blondy_love » Ilse
Wanneer:
4 op 5 mei
Wat gaan we doen:
- Eten [friet thuis]
- Films kijken [Hele enge]
- Weinig slapen [of dat nu komt door de lol of de enge films maakt niet uit![]()
- Ontbijten
- Weer naar huis
Sponsering van de huisbeschikbaarstelster:
Lijkt me wel zo eerlijk dat we allemaal wat meenemen zodat blondy_love *ilse* niet ons te gaan hoeft voorzien
- Chips
* 2 naturel, 2 paprika, 2 bolognaise?
- Broodjes [voor ontbijt]
* 30 broodjes?
- Beleg [voor ontbijt, kaas, suiker, hagelslag, boter, etc]
*pakje boter, blok kaas, zak suiker, pot choco pasta?
- Drinken?
* frisdrank: 4 flessen cola, 2 flessen sinas, 2 flessen cassis, 2 flessen 7-up (is 10 flessen genoeg)
* qua drank? krat bier ofzo??
* EN HEEL VEEL MELKspeciaal voor nath
![]()
- Snoepjes
* 3 zakken spekjes, 3 zakken dropjes, 3 zakken ....[gewoon snoep, zoals dolfijntjes, smurfen, kersen ed? ??
- Films [HAHA, Eef jij mag wel zoeken hoor]
* moeten we nog even bedenken
- Chocola
* volgens mij is het handiger als we geen repen enzo halen.. want dan moeten we breken enzo.. of jullie moeten zo'n heel ding in je eentje op willen etenmaar twix, mars, snicker etc ??
- red bull [om wakker te blijven]
* heel veel blikjes golden power
Natuurlijk zijn aanvullingen hierop enzo ook nog welkom
Oke, Ilse koopt alles, berekent de totaal prijs en deelt dat door 10, aangezien we door het afvallen van Mandy nu nog met z'n 10en zijn
Lijkt me handig zodat iedereen wel geld bij zich heeft om Ilse dan te kunnen betalen, zou rot zijn als er een rekening open bleef staan, zij bied ons tenslotte al onderdak
Oke, volgende discussiepunt, welke films??
The Descent wordt sowieso gekeken, aangezien deze zó eng is en dus niet kan ontbreken op deze meeting.
Welke nog meer?
Calanddra schreef:hoelaat hadden we ook alweer precies afgesproken?
Mietje schreef:Ja idd..
Als judith, flew en mandy dan afvallen kan maartje toch wel in hun plaats komen?
Soleil_Lover schreef:Nou,,een vriendin van mij heeft bijna heel de film Gothika verteld...Ik heb hem niet gezien maar hij lijkt me echt eng