Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
QtieLady schreef:dat komt wel goed;)
he esmeralda geef je even door hoeveel je kwijt ben aan de dozen met ijsjes? dan kunnen we je even trug betalen!
xNirvje schreef:Ik geloof tóch dat ik wat gemist heb..
wat gaan we dan nou allemaal halen??
Esmeralda schreef:QtieLady schreef:dat komt wel goed;)
he esmeralda geef je even door hoeveel je kwijt ben aan de dozen met ijsjes? dan kunnen we je even trug betalen!
welnee, aan 3 dozen ijs ga ik niet failiet![]()
volgende meeting trakteerd een ander![]()
**zorg maar voor een leuke foto van mij en me knollie dan zit het wel goed**
This_is_me schreef:Van die ijsjes een goed idee...
Van die eventuele boete GEEN GOED IDEE... Het is idd zo dat er geen bordjes aan het begin hoeven te staan van het park... He tis al eerder gezegd. Wij MOETEN op de RIJBAAN!!! Een eventuele prent is dan ook zeer verdient als je die zou krijgen. En reken maar van jetje dat je die moet gaan betalen.. Terug sturen heeft geen nut komt nl alleen maar een boete boven op... Vind het dus een stuk minder aantrekkelijk klinken om daar naar toe te gaan... Ik ga nog effe met de meiden van stal overleggen...
Citaat:Er worden de aankomende 2 weken zo en zo nog geen boetes uitgedeeld alleen waarschuwingen .
Het is eigenlijk te doen om een strenger beleidt tegen loslopende honden buiten het uitren gebied heb toevallig hier een persbericht over gevonden.
Dus wij als ruiters zijn eigenlijk niet eens het hoofd doel maar tja we rijden nou eenmaal ergens waar niet mag dus trekken ze hierin 1 lijn.
This_is_me schreef:EN als er nou een wammes is die wel een prent uit schrijft. Ik bedoel descretionaire (schrijf je dat zo haha) bevoegdheid toch??? Ook als je niet van de pliesie bent..
Maar we zien het wel en anders hebben ze snel hun 150 bekeuringen want dan hebben ze er al 20 hihi..
Nou ik heb ook mooi weer besteld!!!