Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pferdtje schreef:Een aanfluiting eerste klas. Een bak die veel en veel te zwaar is Standhouders die het na een paar uur voor gezien houden een bezoekers aantal om van te huilen Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show. Rijstijlen die heel erg treurig waren. Bezoekers die gewoon door konden lopen zonder te betalen. Blijf echt alsjeblieft thuis het is echt om te janken tenzij je vijf euro overhebt voor een goedkope deken of jas dan kan je er nog wel wat vinden als je niet al te kieskeurig bent maar anders NIET DOEN!
pferdtje schreef:Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show.
Soeskia schreef:dit vind ik dan weer niet waarvind jijhaflingers, fjorden, ijslanders, arabieren en shets paarden waarmee je niet overstraat kunt. toch vrij divers, en als je al die rassen zowieso niks vind, dan heb je wat mij betreft al niets te zoeken op een PAARDEN beurs
kimmie261 schreef:nou ,denk dan maar dat ik mijn paarden er morgen weghaal en ze nooit meer aan andere mensen laat zien ,zo te horen!!!alvast bedankt voor deze opsteker!!
obelix schreef:Heey! Laten we het gezellig houden hier ja.. Kraak die beurs af,maar neit elkaar!!!
Zo te lezen ,mis ik dus niks op die beurs,en achter van die dranghekken zou ik mijn paard neit snachts laten staan zonder toezicht.. Klinkt als een mega flop idd
Soeskia schreef:@ pferdtje: als je op die haflinger doelt: die was vast drachtig.
en die fjord had zomerexzeem.
zijn dat redenen om niet trots te zijn op je paard, en ze dus maar nooit aan iemand zal laten zien?
pferdtje schreef:
en zomerexeem in de winter? (heb trouwens geen exzeem gezien)
pferdtje schreef:Mensen val alsjeblieft niet over alles wat er gezegd wordt Ik heb een mening so what als jij het leuk vind om dat je met paard te doen en jij vindt dat je je paard goed rijdt lekker doen maar er zijn ook mensen met een andere mening! accepteer dat nou eens een keer dat gezeur hier altijd als iemand iets anders vindt!