Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:14

ik von het zwaar tegen vallen heb alleen een zweetdeken gekocht daar dacht dat het wel veel groter en leuker was

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:15

Ben benieuwd of Sjanou (één van de organisators) zich hier nog meldt om wat te leren van de aandachtspuntjes (net als Marleen van Paard en Koets deed na dat evenement) Schijnheilig

deedee32

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:27

ben vandaag ook bij dit "mega" event geweest, wat een flut beurs zeg! Nagenoeg geen shows en wat standjes maar om daar nou 5 euro voor neer te leggen.... Nee ik kan iedereen aan raden; blijf thuis!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:31

deedee32 schreef:
Nee ik kan iedereen aan raden; blijf thuis!!

Dat was ik al van plan voordat de beurs begon Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:34

Ach, wij gaan er toch even heen. Goed voorbereid Tong uitsteken We zijn met z'n drieen dus altijd wel gezellig. En nog even naar horseplaze daarna! heeft iemand een adres of routebeschrijving oid naar horseplaza?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:37

Nou, om even een positief berichtje te plaatsen:
Cornelie, Femke en ik hebben het in ieder geval erg gezellig samen!
En ach, zo kun je ook wat bokkers ontmoeten. (Toch, Gijs en Kim en Bubbels?!)
En nog meer goed nieuws:
De wijn is lekker en kost maar 1 euro! Haha!
Anyway, morgen ben ik weer van de partij.

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:39

Een aanfluiting eerste klas. Een bak die veel en veel te zwaar is Standhouders die het na een paar uur voor gezien houden een bezoekers aantal om van te huilen Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show. Rijstijlen die heel erg treurig waren. Bezoekers die gewoon door konden lopen zonder te betalen. Blijf echt alsjeblieft thuis het is echt om te janken tenzij je vijf euro overhebt voor een goedkope deken of jas dan kan je er nog wel wat vinden als je niet al te kieskeurig bent maar anders NIET DOEN!

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:41

Ik kom er net vandaan!
Viel me echt tegen ja..
De shows Saaaiii!!!
Maar heb wel chaps en een halster gekocht Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:49

pferdtje schreef:
Een aanfluiting eerste klas. Een bak die veel en veel te zwaar is Standhouders die het na een paar uur voor gezien houden een bezoekers aantal om van te huilen Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show. Rijstijlen die heel erg treurig waren. Bezoekers die gewoon door konden lopen zonder te betalen. Blijf echt alsjeblieft thuis het is echt om te janken tenzij je vijf euro overhebt voor een goedkope deken of jas dan kan je er nog wel wat vinden als je niet al te kieskeurig bent maar anders NIET DOEN!

nou ,denk dan maar dat ik mijn paarden er morgen weghaal en ze nooit meer aan andere mensen laat zien ,zo te horen!!!alvast bedankt voor deze opsteker!!

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:51

pferdtje schreef:
Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show.

dit vind ik dan weer niet waar vind jijhaflingers, fjorden, ijslanders, arabieren en shets paarden waarmee je niet overstraat kunt. toch vrij divers, en als je al die rassen zowieso niks vind, dan heb je wat mij betreft al niets te zoeken op een PAARDEN beurs

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:52

Soeskia schreef:
dit vind ik dan weer niet waar vind jijhaflingers, fjorden, ijslanders, arabieren en shets paarden waarmee je niet overstraat kunt. toch vrij divers, en als je al die rassen zowieso niks vind, dan heb je wat mij betreft al niets te zoeken op een PAARDEN beurs

Niet qua ras maar qua omvang

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:53

kimmie261 schreef:
nou ,denk dan maar dat ik mijn paarden er morgen weghaal en ze nooit meer aan andere mensen laat zien ,zo te horen!!!alvast bedankt voor deze opsteker!!

Ben ik benieuwd naar wie jouw paarden zijn kan ik je vertellen of ik op jouw doelde

Heb in je profiel gekeken die zou ik zeker wel laten zien ik vraag me alleen af waarom je zoveel van hem vroeg op die slechte ondergrond uit nieuwschierigheid!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:58

Heey! Laten we het gezellig houden hier ja.. Kraak die beurs af,maar neit elkaar!!!

Zo te lezen ,mis ik dus niks op die beurs,en achter van die dranghekken zou ik mijn paard neit snachts laten staan zonder toezicht.. Klinkt als een mega flop idd Tong uitsteken

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:59

obelix schreef:
Heey! Laten we het gezellig houden hier ja.. Kraak die beurs af,maar neit elkaar!!!

Zo te lezen ,mis ik dus niks op die beurs,en achter van die dranghekken zou ik mijn paard neit snachts laten staan zonder toezicht.. Klinkt als een mega flop idd Tong uitsteken

Nee dan zou ik hem zeker in de box zetten die iedereen zelf in elkaar moest gaan zetten Huilen

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:01

@ pferdtje: als je op die haflinger doelt: die was vast drachtig.
en die fjord had zomerexzeem.

zijn dat redenen om niet trots te zijn op je paard, en ze dus maar nooit aan iemand zal laten zien?

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:04

Soeskia schreef:
@ pferdtje: als je op die haflinger doelt: die was vast drachtig.
en die fjord had zomerexzeem.

zijn dat redenen om niet trots te zijn op je paard, en ze dus maar nooit aan iemand zal laten zien?

Die halflinger was niet drachtig vertelde de eigenaar zelf toen hij er commentaar op kreeg van omstanders. Hij heeft die Haflinger gewoon veel en veel te dik laten worden (en als ze drachtig was dan is het schandalig dat er een karretje achter gedaan wordt wat over schansen rijdt in een veel en veel te zware en slechte bak)
en zomerexeem in de winter? (heb trouwens geen exzeem gezien)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:07

mijn 2 paarden zijn de fries en de letlander...de 2 zwarte ...

en die letlander tja,als je echt interesse heb,pb maar,dan leg ik het wel uit,is nogal off topic denk ik..

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:10

pferdtje schreef:
Shows met paarden waar je normaal niet mee gezien wil worden laat staan tijdens een show. Rijstijlen die heel erg treurig waren.

Vertel vertel, ben benieuwd of mijn paard bij jouw in de catagorie valt van 'niet mee vertonen aub.' Of de catagorie treurige rijstijl...

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:14

pferdtje schreef:

en zomerexeem in de winter? (heb trouwens geen exzeem gezien)

Dat gaat over mijn paard...en ja hij heeft idd zomereczeem. Nog vrij lang ook door het zachte weer. Natuurlijk is het al een tijdje over tja manen en staart groeien zo snel niet aan helaas...

Zou ik mijn paard om die reden thuis moeten laten staan? Kan er nu een heleboel bedenken maar dit was nog niet bij me opgekomen...

Maar het is dus niet opgevallen? Mooi Haha!

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:17

Mensen val alsjeblieft niet over alles wat er gezegd wordt Ik heb een mening so what als jij het leuk vind om dat je met paard te doen en jij vindt dat je je paard goed rijdt lekker doen maar er zijn ook mensen met een andere mening! accepteer dat nou eens een keer dat gezeur hier altijd als iemand iets anders vindt!

Wij nemen geen paarden mee omdat er geen boxen zijn en de ondergrond zo verdomde ************************************ is. En we gaan morgen naar huis en komen niet meer terug als we er morgen nog kunnen zijn omdat er geen bewaking was toen wij weg gingen en we dus hopen dat de zooi niet wordt leeggeroofd

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:21

Ik wilden er morgen heen. Maar aangezien ik morgen avond moet werken bij appie.
heb ik geen zin om eerst 2 uur te reizen daar heen en dan weer 2 uur terug.
Ook ben ik erg blut dus ik ALS ik r heen zou gaan zou ik niet voor de Spullen gaan zeg maar, ook al zou ik dat wel willen.
Maar nu ik lees dat het tegenvalt. Meer dan paardahoy>???was dat leuker????Want het was toch bedoeling dat dit leuker zou worden dan toch ofzo???
Nou ja dan blijf ik maar lekker thuis Haha! Knipoog en ga ik in januari wel naar westernexps:D:D:D:D OK dan! *LOL*

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:26

pferdtje schreef:
Mensen val alsjeblieft niet over alles wat er gezegd wordt Ik heb een mening so what als jij het leuk vind om dat je met paard te doen en jij vindt dat je je paard goed rijdt lekker doen maar er zijn ook mensen met een andere mening! accepteer dat nou eens een keer dat gezeur hier altijd als iemand iets anders vindt!

Dat is het probleem ook niet hoor, maar je zegt iets in zijn algemeenheid en dan zijn mensen gewoon nieuwschierig wie je dan bedoeld. Can you blame us?

Bovendien denk ik dat mensen er ook over vallen als ze dit soort van achter hun rug om te horen krijgen. Zou jij ook niet zo prettig vinden denk ik. Wat mij betreft zou je het gewoon persoonlijk mogen zeggen wat je dwars zit, maar ik weet ook wel dat niet iedereen daarvan gediend is..

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:28

Jee ik durf bijna niet te komen morgen met mijn langharige teddy KWPN-er Bloos!

Haha! Haha!

Waanzin zeg, wees blij dat er niet alleen keurig gestroomlijnde bloedpaardjes met de perfecte afstamming rondlopen Knipoog

En tuurlijk mag je je mening hebben, maar die kan je ook vriendelijk verkondigen

Verder, ik ben benieuwd morgen wat ik aantref, tot morgen allemaal!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:31

Ik heb me eigenlijk kostelijk vermaakt.. tja, het is geen mega evenement zoals Jumping Amsterdam oid, maar er waren ontzettend leuke standjes met mooie aanbiedingen en ik heb me dood gelachen om een magnetische vliegendeken voor bijna 400 euro. De bak was echt hilarisch, idd een grote pilaar in het midden en een roltrap aan de zijkant. De bodem was heel slecht waardoor de acts wat minder uit de verf kwamen en bij sommige shows hadden de tl buizen boven de bak uitgemogen. De organisatie was dus jammerlijk slecht, maar de deelnemers deden echt vreselijk hun best en dat was ook aan de sfeer te proeven. De shows zelf waren ook leuk.

Als de bak goed was geweest en er dus minder shows uitgevallen waren zou ik het nog helemaal niet zo'n flop gevonden hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:36

Er waren misschien maar veel te weinig mensen op de beurs, maar het was er vreselijk gezellig!

In de tijd dat er geen bezoekers bij de stand waren heb ik gezellig bij Talitha en Cornelie gezeten.

Misschien is het handig voor de mensen die vandaag zijn geweest en het een "flutbeurs" vonden hun mondje even dicht te houden. Zo blijft het voor de standhouders tenminste nog wél een leuke beurs.

Het is gewoon verschrikkelijk vervelend dat er veel te laat met publicatie is gekomen waardoor het bezoekers aantal op zo'n 10% van het geschatte aantal bleef (dus 90% bleef weg), maar door dit soort vage berichten komt er morgen helemaal niemand!

Er staan genoeg leuke stands, er worden leuke shows gereden (en ja, hier en daar een te dikke, niet drachtige haflinger) en als er nog wat gezellig publiek komt, dan kunnen we er een leuk feestje van maken! En is het die 5,- eurootjes zéker waard!

Ik heb ruim 90,- euro betaald voor m'n kraampje (excl. m'n eigen mee te brengen promo materiaal) en ondanks de lage opkomst vind ik het dubbel en dwars de moeite waard. Al was het maar om de gezelligheid!

Ik hoop dat er morgen een hele lading leuk, nieuw volk komt kijken en genieten van de shows en de stands.
De beurs is nét ietsje anders dan andere beurzen en juist dat maakt 'm zo leuk!