bokt ponykamp noordholland noord. (medemblik)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:15

Volgens mij ben ik morgen nog wel een beetje moe Gaaaap M'n schema klopt niet meer, m'n vriendin was gister jarig en we hebben de hele nacht films gekeken Gaaaap

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:27

Uhm dan nog even wakker blijven en om 5 uur in je bed... Als je nu in je bed duikt dend ik dat je vanacht weer wakker bent en gaat spoken Knipoog

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:36

Ik moet straks nog ff naar paardje toe

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:37

O, nou dan iets later. Als je maar niet tijdens een buitenrit in slaap valt...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:51

Tenten zien der trouwens gezellig uit

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:53

My Dominique schreef:
truf ik heb voor ciska vorig jaar een shetland tiedeman gemaakt (heeft bij lo erg goed gewerkt) vraag maar even, cis heeft hem nog wel die mag je vast wel lenen Lachen )

k mag em wel lenen, maar ik(en ziz) ben bang dat ze dan omhoog komt. ze flipt nogal als ze van voor vast zit... k denk dat k maar heel crea met leer moet gaan doen, om zo iets in elkaar te gaan flansen...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:28

Heel veel plezier allemaal.. OK dan! OK dan!

Zit nog steeds op pb te wachten heleen Schijnheilig

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:45

Ik ben nu op verjaardag.
Tot morgen allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:52

Corel morgen wel op tijd zin he? Tong uitsteken. Sandra, je deken zit nu in de was. Het moet goed gaan want de vorige keer was ie ook niet gekrompen Tong uitsteken. Nou ik ben nog niet eens klaar met inpakken Clown. Het is 'feest' volgens Cherine, dus we gaan Chinees eten (gatver!!!).

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:55

heey,
kan iemand alle dagen de planningen uitprinten? ik zou dat doen maar ik was nogal laat thuis :S

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:56

'K neem trouwens ook een digi mee om te testen

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 19:05

kunnen een aantal mensen hun waterbak mee nemen? wij hebben er niet genoeg (wel voor elk landje 1 maar dan moet je die 3x per dag ongeveer gaan vullen )
en heeft er iemand nog handvaten (echt zwaar nodig! )

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:14

Yaar schreef:
Corel morgen wel op tijd zin he? Tong uitsteken. Sandra, je deken zit nu in de was. Het moet goed gaan want de vorige keer was ie ook niet gekrompen Tong uitsteken. Nou ik ben nog niet eens klaar met inpakken Clown. Het is 'feest' volgens Cherine, dus we gaan Chinees eten (gatver!!!).

Is goed topper OK dan! Pb me nog even wat je van me krijgt
Knipoog

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:15

Wat is de planning voor donderdag en past daar wat dressuurles van mij bij??

Mijn papa is nl. hele week vrij maar donderdag kan ie me brengen en halen daarheen OK dan!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:22

Sorry onze printer is ook niet aangesloten dus kan niets printen...

@ Obelix: donderdag is geloof ik de dag van Yaar en Shetty misschien moet je die even een pb sturen Knipoog Wel leuk dat je les komt geven maar ik ben dan al weg Scheve mond

[edit] er staat op die dag een dressuurles gepland ja

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:42

heeft er iemand asperines om mee te nemen? dat is het enige wat wij niet in onze ehbo kist hebben

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:49

ohja wie nam er ook al weer de voetbal mee? (anders word t voetballen met een lekke bal Tong uitsteken )

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:04

ik nam geen voetbal mee,
obelix je les kan er wel tussen ik stuur het je wel ff.
Ik wil het wel uitprinten OK dan!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:11

tja aangezien ik hem tog moest zoeken voor sandra en hem moet uitprinten zet ik hem hier ook maar neer omdat elisa en ik de behendigheid gewoon de hele tijd met eigen ponny laten doen en zonders zadel gaan Haha!

Dag 1, door Heleen en margriet.

aankomst, en tenten opzetten (weet niet of dit doorgaat, zou meschien zondag met heleen al de tent ophijsen.)
dan gaan we lekker rustig op naar de lunch
na de lunch
dresuurles, in 2 groepen, en om spierpijn te kweken gaat dit natuuuurlijk zonder zadel (ook op de shetjes )
daarna gaan we even de energie uit ons lijf rennen in een spannend potje voetbal
dan gaan we eten, we eten kip siam *jum*
na het eten weer lekker rustig paardjes opzadelen voor de springles
en omdat het de eerste dag is doen we een gewone springles, met een aantal leuke lijntjes erin, evt een dubbel. gewoon lekker springen dus.
we springen in 2 groepen. geef even op of je bij de "dummy's" of "hupsjes" wilt.
de dummy's zullen beginnen met wat balkjes lopen en daarna sprongen tot de 40 cm evt 50cm maken
de hupsjes zullen inspringen met ong 40 cm en daarna tot de 85 doorgaan.
daarna gaan we lekker liggen kleppen in ons bed (nadat natuurlijk de paarden verzorgd zijn en eten hebben gehad)
maar dan zijn we er nog niet! neee
dan begint de nachtelijke speurtoch op klokslag 12 !

Dag 2, door Corel en Martine.

Heel misschien komt er nog een kleine wijziging in volgorde maar deze onderdelen zijn het dus:
opstaan (corel en martine gaan vast tafel dekken)
ochtendgymnastiek
ontbijt (daarna gaan corel en martine afwassen)
dressuurles in 2 groepen
middageten (corel en martine weer tafeldekken en afruimen )
bok je rot* (waar niet waar spel)
dan even vrij mag je dus even ontspannen
avond eten = pannekoeken
buitenrit
En meer leuke spelltetjes

Dag 3, door Elisa en Marjolein.

Ik denk dat we eerst maar eens wakker moeten worden (9 uur ofzo) . Daarna gaan Marjolein en Elisa de tafel dekken (neem maar onbreekbare borden mee, anders loopt dit nooit goed af )en dan kunnen we gaan ontbijten. Marjolein en Elisa gaan dan met heel veel pret afwassen.
Marjolein en Elisa gaan dan de spullen voor de behendigheid neerzetten. Jullie dus de paarden poetsen, ook deze les gaat zonder zadel.
Daarna zal het wel weer tijd worden om te lunchen, dus dan gaan we lunchen. Marjolein en Elisa weer afwassen.
Daarna gaan we een touwtrekken doen, (dit gaat weer in de teams van de behendigheid) maar dan moeten we dus wel een radio/cd ding hebben.
Dan wordt het tijd voor de springles, Marjolein en Elisa zetten een parcours uit en rijden maar.
Daarna gaan we spaghetti eten, Marjolein en Elisa afwassen.
En dan 's avonds als ons eten gezakt is (rent iets fijner) gaan we weer ff springen, maar dan zonder knollies.
Mischien komt er nog wat bij als jullie braaf zijn

Dag 4, door Veronica en Yara.

Yara en veronica gaan om half negen de tafel dekken en als die daar mee klaar zijn maken ze ons wakker!!
Dan gaan we een activiteit doen zonder paard, maar we gaan niet zeggen wat want dan kan je, je er op voorbereiden en dat is niet de bedoeling Ondertussen gaan Yara en veronica dan afwassen. Daarna beginnen we met de pony’s te poetsen en beginnen we met de eerste "dressuurles" met ponywissel.
Dressuurles 1.
Martine -> Barry
Corel -> Nicky
Marjolein -> Tess
Margriet -> Magned

dressuurles 2.
Heleen -> Carolien
Elisa -> Rascal
Charlottte -> Spike

Daarna gaan we lunchen
Na de lunch heb je even tijd voor jezelf.

Dan gaan we paardenkwartet doen.
Als we daar weer even genoeg mee gedaan hebben gaan we Vind het voorwerpspel..

En dan is het leukste aangekomen! De conditietraining! En wat dat inhoud merken jullie dan wel!

Dan heb je een uurtje voor je zelf en gaan Yara en veronica patat halen
Na het eten gaan Yara en veronica uiteraad weer afwassen.
Dan hebben we even later de buitenrit
1e groep gaat met veronica mee en waar heen/langs weten we nog niet dat weten we pas een weekend van te voren dus dat is een verrassing!
-Elisa
-Martine
-Marjolein

2e groep gaat met Yara mee,
- Charlotte
-Heleen
-Corel
-Margriet

Ong. een half uur nadat de 2de groep terug is gaan we uiteraad aan een ander spel beginnen, het heet schijnbal-dieren
Daarna hebben we als afsluit spel een woordbingo.

Enja wat doe je als je geen spelletjes of dingetjes te doen heb? Jaja lekker snaaien en kletsen

(als je van patat niet kan leven kan je in de tijd die je voor je zelf heb nartuurlijk even een broodje pakken)

Dag 5, door Heleen, Veronica en Charlotte.

jullie mogen uitslapen, veronica, charlotte en heleen zetten het ontbijt klaar. en voeren de paarden (zet dus wel even de avond van tevoren het voer voor je paard klaar)

ontbijt is om 10:00
na het ontbijt gaan we onze tassen inpakken (kleren, en bed ff opmaken)
dan opzadelen
dan verassinnggg
na de verassing mogen de pony's weer de wei in en gaan wij lunchen
met hoe kan het ook anders een verassing!
dan is het een uurtje of half 1 en gaan we 's middags nog iets leuks doen wat goh wat een verassing, een verassing blijft
om 5 uur mag iedereen weer opgehaald worden, zodat jullie thuis lekker kunnen eten
Laatst bijgewerkt door marjoleinie op 11-07-04 21:20, in het totaal 2 keer bewerkt

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:11

Ik heb een bal om mee te nemen Haha!

En bij onze planning doen we naast bok je rot nog meer leuke spelletjes Knipoog

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:39

Yara en veronica gaan om half negen de tafel dekken en als die daar mee klaar zijn maken ze ons wakker!!
Ondertussen gaan Yara en veronica dan afwassen. Daarna beginnen we met de pony’s te poetsen en beginnen we met de eerste "dressuurles" met ponywissel.
Dressuurles 1.
Martine -> Barry
Marjolein -> Tess
Margriet -> Magned

dressuurles 2.
Heleen -> Carolien
Elisa -> Rascal
Charlottte -> Spike

Als Sandra les gaat geven zien Yara en ik wel op wie we gaan enzo. Ik zal zo even uitrekenen hoelaat we ong. uitkomen op de les dan kan Sandra even zeggen of ze dat red.

Daarna gaan we lunchen

Als we daar weer even genoeg aan hebben gedaan gaan we iets doen. Maar jullie mogen niet weten wat
En dan is het leukste aangekomen! De conditietraining! En wat dat inhoud merken jullie dan wel!

1e groep gaat met veronica mee en waar heen/langs weten we nog niet dat weten we pas een weekend van te voren dus dat is een verrassing!
-Elisa
-Martine
-Marjolein

- Charlotte
-Heleen
-Corel
-Margriet

Ong. een half uur nadat de 2de groep terug is gaan we uiteraad aan een ander spel beginnen, het heet schijnbal-dieren
Daarna hebben we een woordbingo.

Dan hebben we laat in de avond of begin in de nacht nog een spel, de vermomingsactie..

(als je van patat niet kan leven kan je in de tijd die je voor je zelf heb nartuurlijk even een broodje pakken)

Ik heb even wat aangepast zou je dat ook kunnen uitprinten? anders draaien we straks bijna nog een verkeerde dag Tong uitsteken

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:47

Neem ook kleren waar je je goed in kan bewegen
Laatst bijgewerkt door VeronicaM op 11-07-04 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:48

Iedereen moet er wel rekening mee houden dat er 's ochtends boodschappen gedaan moeten worden, eigenlijk voor het ontbijt!
Verder iedereen al lekker zenuwachtig? Extreme duivel

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:58

ff veranderd voor veronica Haha!

Dag 1, door Heleen en margriet.

aankomst, en tenten opzetten (weet niet of dit doorgaat, zou meschien zondag met heleen al de tent ophijsen.)
dan gaan we lekker rustig op naar de lunch
na de lunch
dresuurles, in 2 groepen, en om spierpijn te kweken gaat dit natuuuurlijk zonder zadel (ook op de shetjes )
daarna gaan we even de energie uit ons lijf rennen in een spannend potje voetbal
dan gaan we eten, we eten kip siam *jum*
na het eten weer lekker rustig paardjes opzadelen voor de springles
en omdat het de eerste dag is doen we een gewone springles, met een aantal leuke lijntjes erin, evt een dubbel. gewoon lekker springen dus.
we springen in 2 groepen. geef even op of je bij de "dummy's" of "hupsjes" wilt.
de dummy's zullen beginnen met wat balkjes lopen en daarna sprongen tot de 40 cm evt 50cm maken
de hupsjes zullen inspringen met ong 40 cm en daarna tot de 85 doorgaan.
daarna gaan we lekker liggen kleppen in ons bed (nadat natuurlijk de paarden verzorgd zijn en eten hebben gehad)
maar dan zijn we er nog niet! neee
dan begint de nachtelijke speurtoch op klokslag 12 !

Dag 2, door Corel en Martine.

Heel misschien komt er nog een kleine wijziging in volgorde maar deze onderdelen zijn het dus:
opstaan (corel en martine gaan vast tafel dekken)
ochtendgymnastiek
ontbijt (daarna gaan corel en martine afwassen)
dressuurles in 2 groepen
middageten (corel en martine weer tafeldekken en afruimen )
bok je rot* (waar niet waar spel)
dan even vrij mag je dus even ontspannen
avond eten = pannekoeken
buitenrit
En meer leuke spelltetjes

Dag 3, door Elisa en Marjolein.

Ik denk dat we eerst maar eens wakker moeten worden (9 uur ofzo) . Daarna gaan Marjolein en Elisa de tafel dekken (neem maar onbreekbare borden mee, anders loopt dit nooit goed af )en dan kunnen we gaan ontbijten. Marjolein en Elisa gaan dan met heel veel pret afwassen.
Marjolein en Elisa gaan dan de spullen voor de behendigheid neerzetten. Jullie dus de paarden poetsen, ook deze les gaat zonder zadel.
Daarna zal het wel weer tijd worden om te lunchen, dus dan gaan we lunchen. Marjolein en Elisa weer afwassen.
Daarna gaan we een touwtrekken doen, (dit gaat weer in de teams van de behendigheid) maar dan moeten we dus wel een radio/cd ding hebben.
Dan wordt het tijd voor de springles, Marjolein en Elisa zetten een parcours uit en rijden maar.
Daarna gaan we spaghetti eten, Marjolein en Elisa afwassen.
En dan 's avonds als ons eten gezakt is (rent iets fijner) gaan we weer ff springen, maar dan zonder knollies.
Mischien komt er nog wat bij als jullie braaf zijn

Ondertussen gaan Yara en veronica dan afwassen. Daarna beginnen we met de pony’s te poetsen en beginnen we met de eerste "dressuurles" met ponywissel.
Dressuurles 1.
Martine -> Barry
Marjolein -> Tess
Margriet -> Magned

dressuurles 2.
Heleen -> Carolien
Elisa -> Rascal
Charlottte -> Spike

Als Sandra les gaat geven zien Yara en ik wel op wie we gaan enzo. Ik zal zo even uitrekenen hoelaat we ong. uitkomen op de les dan kan Sandra even zeggen of ze dat red.

Daarna gaan we lunchen

Als we daar weer even genoeg aan hebben gedaan gaan we iets doen. Maar jullie mogen niet weten wat

-Elisa
-Martine
-Marjolein

- Charlotte
-Heleen
-Corel
-Margriet

Daarna hebben we een woordbingo.

Dan hebben we laat in de avond of begin in de nacht nog een spel, de vermomingsactie..

Dag 5, door Heleen, Veronica en Charlotte.

jullie mogen uitslapen, veronica, charlotte en heleen zetten het ontbijt klaar. en voeren de paarden (zet dus wel even de avond van tevoren het voer voor je paard klaar)

ontbijt is om 10:00
na het ontbijt gaan we onze tassen inpakken (kleren, en bed ff opmaken)
dan opzadelen
dan verassinnggg
na de verassing mogen de pony's weer de wei in en gaan wij lunchen
met hoe kan het ook anders een verassing!
dan is het een uurtje of half 1 en gaan we 's middags nog iets leuks doen wat goh wat een verassing, een verassing blijft
om 5 uur mag iedereen weer opgehaald worden, zodat jullie thuis lekker kunnen eten

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:02

My Dominique schreef:
heeft er iemand asperines om mee te nemen? dat is het enige wat wij niet in onze ehbo kist hebben

die neem ik wel mee Knipoog Haha!