Les was erg leuk en leerzaam! Ben er wel ook vanaf gedonderd Was al gewaarschuwd dat ze flink kon bokken en ik had er al een aantal uitgezeten. Maar toen kreeg ik een bok gevolgd door een gemene draai en lag ik ernaast Volgende week weer
Mag ik mij hier ook melden? Michelle, 20 jaar, woon sinds een weekje op kamers in Leeuwarden en ben 1ste jaars diermanagement student op het van hall. Rij momenteel geen paard maar ben wel van plan binnenkort weer wat te zoeken
Ik zou nog gaan zwemmen met een paar en uiteten maar ik heb geen idee eigenlijk welke dagen allemaal En donderdag sowieso eerst weer les maar daar app ik je nog wel over ofzo! Het moet toch een keer lukken
Haha ik heb deze week gewoon alleen maar sportcie, heerlijk rustig naar vorige week 3 avonden laat Maar we appen inderdaad wel, ik woon er dus tijd zat ooit lukt het ons
Flicka12
Geplaatst: 09-10-16 16:51
Gister ons L2-debuut gereden in Kollum, ook voor het eerst bitloos gestart. Super fijn gereden wat resulteerde in 184 en 194, de eerste puntjes zijn binnen
Oud stalgenootje was vandaag mee naar mn nieuwe stal, was gezellig en sinne liep na wat puber gedrag best fijn! (Ze zal zich hier vast wel melden als ze dit leest )
Gefeliciteerd Flicka12! Goede pinten ook voor je debuut! Wat heb je ook een mooi jasje!
Welkom Michelle!
Flicka12
Geplaatst: 09-10-16 17:02
Marieke1495 schreef:
Gefeliciteerd Flicka12! Goede pinten ook voor je debuut! Wat heb je ook een mooi jasje!
Ahw ik vind het ook wel jammer, was er graag weer geweest maar helaas! mijn osiris bul en bierpul liggen er nog wel maar als goed is worden die van de week langs gebracht haha..