Wat een gave foto's tot nu toe. Zo jammer dat ik niet uitgekozen was
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-15 16:13
De foto's van Machteld zijn klaar! =D Ze staan allemaal op me Facebook Ga alleen nog 1 proberen extreem te doen, maar kweet niet als da gaat lukken haha!
Misschien 1 verbeterstukje voor de volgende keer. Even noteren waar iedereen woont, mocht er een model uitvallen zoals nu dan kan de dichtsbijzijnde opgetrommeld worden indien mogelijk. Hoewel het nu qua tijd wel goed uitkwam.
Vind ik een goeie Geeske! Voor zowel modellen als fotografen.. Zullen we in de herfst of begin winter een leuke herfst/winter meet doen? Lekkere coltruien, sjaals en mutsen?
Blixem
Geplaatst: 17-07-15 16:34
_Juudith schreef:
Vind ik een goeie Geeske! Voor zowel modellen als fotografen.. Zullen we in de herfst of begin winter een leuke herfst/winter meet doen? Lekkere coltruien, sjaals en mutsen?
ik doe dan hopelijk ook mee
Sheran
Geplaatst: 17-07-15 16:45
_Juudith schreef:
Sorry dat het zo lang duurt. De kinderen hebben vakantie en heb mijn handen behoorlijk vol met ze. Zal proberen er ook 1 van Machteld te doen vandaag en dan alles zo snel mogelijk af te maken.
jenne
Geplaatst: 03-08-15 13:11
En 1 voor Machteld
_Juudith
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-15 16:08
Zijn er nog mensen die nog foto's hebben? We zijn al best een poosje verder en volgens mij heb ik nog niet van iedereen foto's gezien!