Nee, er was echt veel onscherp en volgens mij heb ik niet eens iedereen voor de lens gekregen...sorry. Van jou op Haffie heb ik alleen die met Marlon ernaast op Billy.
Edit: ik heb deze maar het moment is verkeerd...
Jij op Twitter galoppeerde naast Willem en daar heb ik alleen onscherpe foto's van helaas...
Wat een mooie foto's. Het was een heerlijke rit. Dank je wel, Marlies. Fjord Bonk liep ook heerlijk. Pip doet me denken aan mijn eigen vosje. Die heeft ook zo'n bles.
Zo over de tankbaan gaan was ook heerlijk. Dat heb je niet overal. Mooi gebied om in te rijden, ik heb genoten.
Dat moet ik nakijken in de agenda. Dit jaar is het best druk in juni, voor mij. Ik ben al eens bij boerderij Mossel geweest, voor een familie reünie. Toen dacht ik nog hoe leuk het zou zijn om er eens met paard langs te gaan!
Ik zie dat ik een hele leuke rit heb moeten laten schieten. Maar gezien het feit dat ik gedurende de week alleen nog maar zieker ben geworden wel de juiste keuze. Ik ben nu pas goed en wel weer een beetje boven water. Jullie hebben echt geluk gehad met het weer zo te zien? Het zijn hele leuke foto's geworden met allemaal genietende mensen en paarden.